تاریخ انتشار: 1398/05/18 12:36
کد خبر: 91717

دکتر نجف پور : به عشق مردم استان فارس با همه میجنگیم و در شیراز میمانیم.

دکتر نجف پور : به عشق مردم استان فارس با همه میجنگیم و در شیراز میمانیم.

صبح امروز جمعه ١٨ مرداد ١٣٩٨ مدیرعامل قشقایى با بیان این موضوع خطاب به هواداران گفت : این را بدانید بعد از خدا فقط شما را داریم و اطمینان داریم با کمک شما میتوانیم هر نا ممکنی را ممکن کنیم.

ایشان در ادامه در خصوص علت عدم حمایت از قشقایى گفتند: ما بودجه امسال را یک سوم سایر تیمها اعلام کردیم و گفتیم از این ١٠ میلیارد تومان بودجه ٧٠ درصدش را خودمان تأمین میکنیم آنها (مسئولین) هم قول دادند که در تأمین مابقی حمایتمان کنند اما تا امروز حتى یک ریال حمایت نشدیم که این موضوع قابل توجیه نیست و ما فعلاً تمایل نداریم به علت این بی توجهی بپردازیم تا تمرکزمان جهت شروع مسابقات حفظ شود.

کلام آخر: ایشان با بیان این موضوع که این باشگاه اگرچه رسماً متعلق به مردم استان فارس و شهر شیراز است اما با این وجود در جای جای ایران هوادار دارد و در واقع متعلق به کل ایران است  و این مزیتیست که هیچ تیم دیگر شیرازی نداشته و نخواهد داشت بنابراین مسئولین باید از این برتری هوادار خرسند باشند و به عنوان یک فرصت جهت لیگ برتری شدن این تیم استفاده کنند تا بعد از سالها مردم شیراز و فارس به آرزوی خود برسند و شادی و نشاط به این دیار بازگردد. .

تیم قشقایى شیراز در اولین بازی خود شنبه ٢٦ مرداد ساعت ١٨ در ورزشگاه حافظیه به مصاف مس کرمان خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxz9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت اعتصاب بازیکنان مس رفسنجان فاش شد
پای کرمانی‌ها در میان است؛

مس کرمان،فجر شهید سپاسی را شکست داد
آتش بازی‌ نارنجی‌پوشان کرمانی؛