تاریخ انتشار: 1398/05/20 11:01
کد خبر: 91565

رسول فلاح: فجر سپاسی از نقل و انتقالات محروم نیست

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: قرارداد بازیکنان ما با توجه به سوابق این باشگاه در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است؛ این درحالی است که از سوی کمیته نقل و انتقال سازمان لیگ نام این باشگاه درمیان محروم‌ان اعلام شده است.
رسول فلاح: فجر سپاسی از نقل و انتقالات محروم نیست

این اظهارات پس از آن اعلام شد که مسئول کمیته نقل وانتقال فدراسیون فوتبال امروز شنبه اعلام کرد: قرار بود تیم های دسته یکی تا شانزدهم مرداد ماه برای ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند اما هم اینک هفت تیم از جمله فجرسپاسی هنوز مشکلش حل نشده است.

فریبرز محمود زاده به ایرنا گفته است: اگر تیمی در هیات فوتبال استان خود قرارداد بازیکنانش به ثبت برساند این امر به منزله ثبت قرارداد رسمی آنها نیست چرا که ثبت قراردادها  فقط در فدراسیون باید صورت می گیرد.

اما رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در این باره نظر دیگری دارد و عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت : سال ۹۴ باشگاه فجر باید مبلغ ۶۰ میلیون تومان به رضا حیدری بازیکن سابق این تیم پرداخت می کرد که این اتفاق نیفتاده  و او نیز شاکی شده است .

وی اضافه کرد: هیات فوتبال فارس این موضوع را به موقع به ما اعلام نکرد با این حال  به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست داده ایم  بر اساس مستنداتی که داریم از باشگاه دفاع کنیم .

فلاح افزود: غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس قول داد تا این مساله را حل کند و ما نیز حاضر نیستیم حق بازیکنی هم پایمال شود.

وعده های مالی هنوز محقق نشده است

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با بیان اینکه حدود یک ماه پیش با استاندار فارس جلسه داشتیم و مقرر شد به تیم ما کمک شود، گفت: تاکنون هیچ ریالی دریافت نکرده ایم حتی از اداره کل ورزش و جوانان فارس هم خبری از کمک نیست.

وی گفت: باشگاه فجر به تعهدات خود نیز عمل کرده است اما به تنهایی نمی توانیم بار مشکلات مالی را بر دوش بگیریم و به دلیل عملی نشدن وعده ها، نتوانستیم چهار بازیکن خوب مورد نظر سر مربی تیم را بگیرم و آنها به تیم ملوان پیوستند.

شورای شهر شیراز کجاست؟

مدیرعامل باشگاه فجر در ادامه با انتقاد از شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این شورا تا بحال چه قدمی برای ورزش برداشته است؟

فلاح ادامه داد: مگر تیم های فجر و قشقایی مربوط به شهر شیراز نیستند پس چرا شورای شهر که می تواند نقش خوبی برای لیگ برتری  شدن یکی از نماینده ها داشته باشد ، اراده ای در آنها دیده نمی شود.

او گفت: برای لیگ جدید تمرینات خود را خیلی به موقع آغاز کرده ایم و چند دیدار تدارکاتی هم انجام دادیم اما در چند پست نیاز به تقویت بازیکن خوب داشتیم که این امر میسر نشد.

وی ادامه داد : اگر چه بازیکنانی خوبی داریم امابرای لیگ برتری شدن کافی نیست و دیگر بازیکنی خوبی هم نیست که بخواهیم به خدمت بگیریم چرا که لیگ از بیست و ششم  مرداد ماه آغاز می شود و بازیکنان مطرح به تیم های مورد نظرشان پیوسته اند.

فلاح گفت : مسئولان وعده می دهند اما فشار علاقه مندان به فوتبال روی دوش باشگاه است و آنها فکر می کنند ما نمی خواهیم تیمشان با قدرت در لیگ شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه فجر بیان داشت : بسیاری از تیم ها با سرمایه گذاری خوب عزمشان را برای  صعود به لیگ برتر جزم کرده اند اما بنظر می رسد ما باید برای سقوط نکردن به مصاف حریفان برویم.

تیم فجر شهید سپاسی در نخستین هفته در اراک به مصاف تیم آلومینیم این شهر می رود و تیم  قشقایی هم در شیراز میزبان تیم مس کرمان است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxlv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست کاکوهای شیرازی مقابل آرمان گهر سیرجان
در دیداری دوستانه؛