تاریخ انتشار: 1398/05/20 13:40
کد خبر: 91551

آرام‌طبع: نباید به استقلال خوزستان اجازه حضور در لیگ را بدهند

محمد آرام‌طبع بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس، صبای قم و استقلال خوزستان معتقد است که کمیته انضباطی نباید به تیم‌های بدهکار اجازه شرکت در مسابقات را بدهد.
آرام‌طبع: نباید به استقلال خوزستان اجازه حضور در لیگ را بدهند

 آرام‌طبع که امسال پیراهن بادران را بر تن دارد در خصوص طلب‌هایی که از چند تیم مختلف در این چند سال داشته است، گفت: من از باشگاه صبای قم طلب دارم و برای حق دادرسی باید در فدراسیون پول واریز می‌کردم. فدراسیون هم به من یک برگه خالی داده که بابت این برگه 5 میلیون پول دادم، این در حالی است که من زمانی در صبا بازی می کردم که این تیم در لیگ برتر فعالیت داشت ولی حالا اثری از این تیم نیست.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: من برای استقلال خوزستان هم زمانی که این تیم در لیگ برتر حضور داشت بازی کردم و آن باشگاه به تعهدات خودش در مسائل مالی پایبند نبود. من بابت شکایت از استقلال خوزستان که الان قرار است در لیگ دسته اول شرکت کند شکایت کردم و حدود 4 میلیون تومان هم حق دادرسی دادم تا به شکایتم رسیدگی شود ولی باز هم به من یک برگه دادند.

آرام‌طبع افزود: متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی هیچ فشاری روی استقلال خوزستان نمی‌آورد و این باشگاه با یک بدهی 20 میلیاردی قرار است در لیگ دسته اول شرکت کند. هفته پیش وکیل من به کمیته تعیین وضعیت رفته بود و مسئولان این کمیته گفتند که اگر این باشگاه با سیصد نفر هم قرارداد امضا کند، نمی‌تواند قراردادهایش را در هیات فوتبال ثبت کند ولی مسئولان این باشگاه در قرعه‌کشید لیگ شرکت کرده‌اند.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: کاش ما هم بازیکن خارجی بودیم تا طلب‌مان را می‌دانند چون آنها به AFC و FIFA شکایت می‌کنند و به حقشان می‌رسند. قرار است هفته بعد لیگ دسته اول شروع شود و استقلال خوزستان هم با بازیکنان مورد نظرش قرارداد امضا کرده است. چرا باید به تیمی که 20 میلیارد بدهی دارد، اجازه حضور در بازی‌های را بدهند؟ با این بدهی سنگین باید اجازه حضور به استقلال خوزستان را در لیگ دسته اول ندهند.

آرام‌طبع خاطرنشان کرد: فدراسیون که فقط دنبال درست کردن نورافکن و زمین چمن‌ها است، پس آنها و مسئولان کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت چه زمانی می‌خواهند تیم‌های بدهکار را تنبیه کنند؟ باشگاه‌ها خیلی راحت حق و حقوق بازیکن را نمی‌دهند و کمیته انضباطی هم هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. من از مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی می‌خواهم که امسال مقابل این قضایا محکم بایستند و اجازه ندهند تیم‌های بدهکار در لیگ برتر یا لیگ دسته اول شرکت کنند.

وی در پایان گفت: بالاخره فدراسیون فوتبال باید از یک جا شروع کند و چقدر باید با کدخدامنشی مقابل این بی‌نظمی‌ها و بدقولی‌ها کاری انجام نداد. واقعا چرا مسئولان استقلال خوزستان در قرعه‌کشی مسابقات شرکت کردند، آیا قرار است آنها به راحتی با بیست میلیارد بدهی در لیگ شرکت کنند؟ این عادلانه نیست و اگر فدراسیون ادعای حرفه‌ای بودن دارد باید جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرد. مگر چه ایرادی دارد لیگ با 12 تیم برگزار شود، فدراسیون باید مقابل این بی‌نظمی‌ها بایستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485vgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس در غیاب انصاری