تاریخ انتشار: 1398/05/25 15:19
تا سه ما آینده با همه طلبکاران تسویه‌حساب می‌کنیم
کد خبر: 91214

باقری‌نیا: امیدوارم لیگ دسته اول را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که این باشگاه تا سه ماه آینده با همه طلبکاران تسویه‌حساب خواهد کرد.
 باقری‌نیا: امیدوارم لیگ دسته اول را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم

مجید باقری‌نیا در ارتباط با اینکه باشگاه استقلال خوزستان چگونه با 20 میلیارد بدهی مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را دریافت کرد، گفت: با شماری از طلبکاران توافق کردیم و پرونده‌ها بسته شد، روز گذشته هم محمد طیبی به باشگاه آمد و با این بازیکن توافق شد. قرار است تا سه ما آینده با همه طلبکاران تسویه حساب شود و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد. باشگاه استقلال خوزستان بابت فصل گذشته بدهی ندارد و این بدهی‌ها برای دو فصل پیاپی است که نمی‌دانم در مورد مدیریت ضعیفی که وجود داشت چه صحبتی کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارخانه گروه ملی شروع به کار کرده و این می‌تواند برای استقلال خوزستان هم خوب باشد. ما براساس شرایطی که باشگاه داشت، یک تیم بومی بستیم تا هزینه‌ها کمتر شود. 12 بازیکن از فصل گذشته مانده‌اند که سابقه بازی در لیگ برتر دارند و شماری از بازیکنان را هم از لیگ‌های مختلف جذب کردیم. در مجموع تیم خوبی داریم و هدفمان این است که در بین مدعیان صعود قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی اول تیمش برابر بادران که فردا برگزار می‌شود، عنوان کرد: بادران تیم خوب و پرقدرتی است و بازی سختی در پیش داریم. این تیم کادر فنی بسیار خوب و باتجربه‌ای دارد، فرهاد کاظمی جزو مربیانی است که در فوتبال دنبال کارهای معمولی نیست و در لیگ دسته اول همیشه تیم‌هایی را بسته که فقط به فکر صعود به لیگ برتر هستند. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم لیگ دسته اول را با نتیجه‌ای خوب شروع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxgag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ رایکا بابل-داماش گیلان؛مصاف تاره وارد های لیگ یک