تاریخ انتشار: 1398/05/25 17:04
کد خبر: 91205

سپیدرود رشت-مس رفسنجان؛مصاف نظرمحمدی و ربیعی به یاد دیدار خاطره انگیز

تیم های سپیدرود رشت و مس رفسنجان در هفته اول رفابت های لیگ یک به مصاف یکدگیر خواهد رفت.
سپیدرود رشت-مس رفسنجان؛مصاف نظرمحمدی و ربیعی به یاد دیدار خاطره انگیز

پس از ماه ها تعطیلی لیگ یک بالاخره این رقابت ها از روز شنبه استارت می‌خورد تا تب و تاب فوتبال ایران با آغاز لیگ دسته یک آغاز شود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس رفسنجان در هفته نخست این دیدار ها در رشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا از تیم های خود برای این فصل رونمایی کنند.

تیم سپیدرود رشت در این فصل از رقابت ها با سرمربی گری علی نظر محمدی در این رقابت ها حاضر خواهد شد تا شاید بازهم خاطرات خوش صعود برای این تیم رقم بخورد،تیم پر هوادار سپیدرود رشت این روزها اما همچنان مثل سالهای گذشته اسیر مشکلات مالکیتی و مالی سختی است و هواداران این تیم امیدوار هستند سایه این مشکلات از سر سپیدرود برداشته شود تا همچنان به این تیم قدیمی امیدوار باشند.

مس رفسنجان هم که در ابتدای راه کار خود را با میشو آغاز کرده بود اما قبل از شروع این فصل رفتنی شد تا محمد ربیعی جایگزین او شود،نارنجی پوشان شهر رفسنجان که در این سالها همیشه عملکرد متوسطی در این رقابت ها داشته اند در این فصل امیدوارند با هزینه های زیادی که متحمل شده اند این تیم را راهی لیگ برار کنند اما راه سختی را در پیش دارند

از نکات جالب توجه این دیدار تقابل علی نظر محمدی و محمد ربیعی در این دیدار است که سالها پیش در دیداری فینال گونه نظر محمدی با شکست دادن تیم ربیعی راهی لیگ یک شد.

دیدار دو تیم روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم سردار جنگل شهر رشت برگزار می‌شود.

 

گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaopv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛