تاریخ انتشار: 1398/05/30 19:12
ملوان بندرانزلی- آرمان گهر سیرجان
کد خبر: 90740

اختصاصی/ لطیفی به دنبال رضایت هواداران انزلی/ شهبا تنها به تساوی می اندیشد

هفته دوم لیگ یک فردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف آغاز و در این میان تیم های ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ لطیفی به دنبال رضایت هواداران انزلی/ شهبا تنها به تساوی می اندیشد

یکی از دیدارهای مهم هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم های ملوان بندرانزلی و آرمان گهر سیرجان برگزار می شود، دو تیمی که در اولین بازی نتوانستند امتیازی کسب نمایند و با شکست برابر حریفان خود به دنبال بازسازی در همین هفته های اول لیگ می باشند.
 ملوانی ها در بازی اول برابر سرخپوشان پاکدشت با نتیجه 1بر0 شکست را پذیرا شدند تا بدانند امسال با توحه به بحرانی که قبل از آغاز فصل گریبان آنها را گرفته بود، هفته های اول را بایستی به سختی پشت سربگذارند تا بتوانند به آمادگی و هماهگنی لازم دست یابند.  

شاگردان علی لطیفی که از پیشینه بسیار خوبی در فوتبال ایران برخوردار می باشند در ورزشگاه تختی میزبان حریف خواهند بود و بر همین اساس و با توجه به شکست در بازی اول، تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در این بازی حتی یک امتیاز به حریف واگذار کنند و این یعنی اینکه بدون شک باید شاهد یک بازی هجومی از سوی قوهای سپیدانزلی باشیم چرا که در برابر حضور پرشور هواداران به غیر از پیروزی به هیچ چی دیگری فکر هم نمی کنند.
 لطیفی و شاگردانش به خوبی میدانند که شکست ویا تساوی در بازی خانگی برابر آرمان گهر سیرجان تا چه اندازه می تواند فشار را بر روی آنها افزایش دهد و از آن جایی که حکایت حضور آنها در ملوان خوشایند خیلی از هواداران نبوده، دوست دارند پیروز میدان باشند تا آشتی با هواداران  برای آنها رقم بخورد.

در آن سوی میدان نیز آرمان گهر سیرجان حضور دارد، تیمی که قاسم شهبا را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد و در هفته اول علی رغم این که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما در نهایت نتوانست پیروز میدان باشد و نتیجه را 2بر3 به گل ریحان البرز واگذار نمود تا چشم به دومین دیدار خود برابر تیم باسابقه ملوان انزلی داشته باشد.
 شاگردان قاسم شهبا در این بازی خوب میدانند برگ برنده انزلی چی ها، هواداران پرشور می باشد که ورزشگاه تختی را به تسخیر خود در می آورند تا شاهد اولین پیروزی در این فصل باشند و بر همین اساس باید یک روز سخت را برای آنها پیش بینی نمود و اگر کوچکترین غفلتی داشته باشند چه بسا با شکست از انزلی خارج شوند.
 ملوان و آرمان گهر سیرجان در پایان هفته اول بدون کسب امتیاز در رده های پانزدهم و دوازدهم جدول ایستاده اند .

این بازی فردا پنجشنبه راس ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pynal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی بهترین بازیکن دیدار آرمان گهر سیرجان و گل ریحان البرز
از نگاه کارشناسان فرتاک ورزشی؛

شهبا: کم لطفی است اگر به ما نگاه نکنند
سقف آرمان گهر کمتر از 250 میلیون است