تاریخ انتشار: 1398/06/01 13:29
کد خبر: 90551

فراهانی: از بازیکنانم تشکر می کنم/توهین به مردم رشت یا انزلی توهین به تمام گیلک‌هاست

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در دربی گیلان برای ارایه یک بازی شجاعانه و جسورانه به میدان می‌ رویم.
فراهانی: از بازیکنانم تشکر می کنم/توهین به مردم رشت یا انزلی توهین به تمام گیلک‌هاست

سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت اظهار داشت: بازیکنان داماش در طول نود دقیقه با تمام وجود مقابل سرخ‌پوشان بازی کردند و این بازی جسورانه با کسب سه امتیاز همراه شد و از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه نتیجه بازی نشان‌دهنده واقعیت مسابقه نیست، افزود: دو تیم نمایش دل‌چسبی ارائه داده و موقعیت‌های خوبی در طول مسابقه خلق کردند ولی این داماش بود که توانست از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه داماش برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول باید قوی‌تر باشد، بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان پس از سه فصل غیبت به رقابت‌های لیگ دسته اول بازگشت و راه درازی در این رقابتها در پیش داریم.

فراهانی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد سیاست های باشگاه برای فصل پیش روی و اینکه چرا این تیم در شب بازی به هتل نرفته گفت:  سیاست‌های باشگاه را رأس باشگاه مشخص می‌کند. ظرف یکی دو روز آتی هدف باشگاه برای حضور در لیگ یک مشخص می‌شود، باید بدانیم برای صعود به لیگ برتر بجنگیم یا هدفمان بقا باشد.  

وی ادامه داد: اینکه در شب بازی به هتل نرفته ایم به این دلیل بود که به دلیل تعطیلات تابستان هتل ها پر بودند و امکان رزو وجود نداشت. البته از نظر بنده نرفتن تیم به هتل در شب قبل از مسابقه فاجعه نیست.

وی در مورد سوال دیگری در مورد اینکه آیا شرایط لجستیکی باشگاه برای فصل آینده تغییر کرده یا خیر ، اینگونه پاسخ داد:  داماش در ثانیه‌های پایانی جواز حضور در رقابت‌های لیگ یک را کسب کرد، داماش در شرایط متفاوتی پای به رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشته و بدن‌سازی‌مان متناسب با این رقابت‌ها نبود، باید قوی‌تر از رقابت‌های لیگ دسته دوم کار کنیم و این تنها مختص بازیکنان نیست، امکانات لجستیکی داماش باید متناسب با لیگ یک باشد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر ارائه بازی جسورانه از سوی این تیم گفت: مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم، از حساسیت‌های دربی به‌خوبی آگاه بوده و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

فراهانی با اشاره به اینکه سه تیم گیلانی نباید تنها به فکر پیروزی مقابل یکدیگر باشند، گفت: حساسیت‌های یک بازی دربی لذت دیدار را بیشتر کرده و این کری خوانی‌ها هستند که بر جذابیت فوتبال اضافه می‌کنند، این کری خوانی‌ها نباید با توهین همراه شود.

وی با بیان اینکه توهین به مردم رشت یا انزلی توهین به تمام گیلک‌ها است، افزود: در بازی مقابل رایکا بابل هواداران این تیم پیش از مسابقه و انتهای مسابقه تیم داماش را تشویق کردند و از این حرکت زیبا لذت بردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه 72 ساعت پیش از آغاز بازی مقابل رایکا سه بازیکن خود را از دست داد، بیان کرد: مدیران باشگاه با بنده صحبت کرده و اعلام کردند نمی‌توانند این سه بازیکن را حفظ کنند، اهل گلایه نیستم اما متأسفانه از بعضی همکارانم در سایر تیم ها گله‌مند هستم،  بازیکنی که در اینجا پرورش پیدا کرده و  دو فصل در لیگ دسته دوم برایمان بازی کرد به‌راحتی به تیم لیگ برتری می‌رود و دستمان کوتاه است. ما باشگاه خصوصی هستیم و مثل آنها از منابع دولتی استفاده نمی کنیم و توان هزینه کرد مثل آنها را نداریم.

فراهانی با تأکید بر اینکه داماش به هیچ مربی یا بازیکنی متکی نیست، افزود: بازیکنان و کادر داماش با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مسائل کلان باشگاه دخالت نمی‌کند، گفت: حقمان پیروزی مقابل نیروی زمینی در بازی پلی‌آف بود، بیش از شش ماه منتظر صدور رأی دیدار خوشه طلایی ساوه و مقاومت تهران هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485z6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ کاپیتان به سپیدرود رشت پیوست

مکملی: اگر اشتباه داوری به ضرر ما نبود، ما به جای بازی با داماش در پلی آف به راحتی قهرمان شده بودیم
واکنش مدیررسانه‌ای نیروی زمینی تهران به اشتباهات داوری دیدار پلی‌آف :

با تمام وجود می جنگیم چون آخرین بازی ما در انزلی است
زارع: داوری ها در این فصل پر از اشتباه بود