تاریخ انتشار: 1398/06/03 16:52
کد خبر: 90298

رشید فرخی: برای همه بازی ها با برنامه به زمین خواهیم رفت

بهرام رشیدفرخی مهاجم تیم فوتبال مس در بازی هفته قبل این تیم برابر رایکا با به ثمر رساندن پنالتی دقیقه 90 خود سه امتیاز شیرین را برای مسی های شهر کرمان به ارمغان آورد.
رشید فرخی:  برای همه بازی ها با برنامه به زمین خواهیم رفت

رشیدفرخی در رابطه با به ثمر رساندن این پنالتی گفت: بهرشکل پنالتی دقایق آخر آن هم در بازی هایی که کار گره خورده است، شرایط سختی برای به ثمر رسیدن دارد اما شاکر خداوندم که موفق شدم جواب اعتماد تیم را در سپردن این ضربه به خودم با موفقیت بدهم و سه امتیاز بازی را با این پنالتی کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال مس افزود: از اینکه هواداران با کسب این پیروزی خوشحال شدند و بعد از شکست هفته اول به ادامه کار تیم دلگرم تر شدند خشنودیم اما باید در بازی های آینده نیز با حفظ تمرکز و تسلط بر جریان بازی نتایج و امتیازهای دلخواه را کسب کنیم تا به رتبه مد نظر خود در جدول برسیم.

رشیدفرخی با اشاره به شروع بازی های لیگ گفت: تمامی تیم های دنیا در هفته های ابتدایی مسابقات خود نمی توانند کیفیت کامل کار خود را نشان دهند و این موضوع چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال اروپا قابل مشاهده است. قطعا شرایط فنی بازیکنان ما نیز هفته به هفته بهبود خواهد یافت و تیم ما بازی های روان و شادابی را انجام می دهد.

این بازیکن تیم مس تمامی بازی های تیم خود را حساس برشمرد و گفت: قطعا در این هفته نیز بازی سختی در سیرجان خواهیم داشت اما بازیکنان ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته اند برای همه بازی ها با برنامه به زمین می روند و در این مسابقه نیز با هدف کسب بهترین نتیجه به سیرجان می رویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gxn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محل برگزاری بازی قشقایی و مس کرمان تغییر کرد