تاریخ انتشار: 1398/06/04 21:32
کد خبر: 90162

قشقایی - مس رفسنجان؛ربیعی و یارانش در تلاش برای نخستین پیروزی/قشقایی در اندیشه صدر

دو تیم قشقایی شیراز و مس رفسنجان درچارچوب هفته سوم لیگ یک با یکدیگر تقابل خواهند کرد.
قشقایی - مس رفسنجان؛ربیعی و یارانش در تلاش برای نخستین پیروزی/قشقایی در اندیشه صدر

تیم های فوتبال قشقایی شیراز و مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر می‌روند.

قشقایی شیراز در این فصل با هدایت رضا عنایتی روانه رقابت های لیگ دسته یک شد و موفق شد با کسب ۴ امتیاز تا به اینجای کار موفق ظاهر شود.

شاگردان عنایتی در هفته اول نخستین پیروزی  را مقابل مس کرمان به دست آوردند و هفته گذشته به مصاف تیم تازه لیگ یکی شده خوشه طلایی رفتند و از این تیم یک امتیاز گرفتند تا با چهار امتیاز یکی از تعقیب کنندگان صدر جدول محسوب شوند.

مس رفسنجان که بر روی نیمکت خود از محمد ربیعی بهره می برد، در هفته اول در خانه سپیدرود توانست به یک تساوی دست یابد و در دومین هفته در برابر استقلال خوزستان در حالی که تا دقیقه 82 از حریف پیش بود یک گل دریافت نمود تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد و در نهایت با کسب دو امتیاز از دوب ازی پای به هفته سوم بگذارد.

رفسنجانی ها علی رغم این که هنوز نتوانسته اند به پیروزی دست یابند، ولی از آن جایی که یک تیم خوب بسته و توانسته اند برخی از ستاره های لیگ یک را جذب نمایند،  به دنبال هماهنگی بیشتر می باشند و اگر در هفته سوم برابر تیم خوب قشقایی، بازنده از میدان بیروند نیایند، می توانند در ادامه راه حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.
 بدون شک در این بازی ربیعی و شاگردانش به دنبال کسب حداقل امتیاز می باشند و رسیدن به این خواسته هم کمی سخت می باشد ولی بعید نیست در این بازی شاهد استارت موفقیت آنها باشیم اگرچه کمی سخت به نظر می رسد ولی دور از دسترس نخواهد بود.

جدال این دو تیم روز سه شنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۸ در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx88o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت-مس رفسنجان؛مصاف نظرمحمدی و ربیعی به یاد دیدار خاطره انگیز

جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس به مسائل فنی ارتباطی نداشت
سیامک کوه‌نورد:تیم نیروی زمینی تهران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/