تاریخ انتشار: 1398/06/04 22:37
کد خبر: 90156

باهنر: به حمایت هواداران احتیاج داریم/بازی حساسی برابر خوشه طلایی داریم

یونس باهنر در خصوص دیدار تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: باید بازی فردا را ببریم و اولین برد را کسب کنیم.
 باهنر: به حمایت هواداران احتیاج داریم/بازی حساسی برابر خوشه طلایی داریم

 یونس باهنر سرمربی تیم شهرداری تبریز راجع به بازی فردای این تیم گفت: ما دو تا بازی اول را واگذار کردیم اوایل فصل به مشکل برخوردیم فکر میکنم که قبل مسابقات کلا 20 جلسه هم تمرین نکرده بودیم که 10 جلسه هم برای تست دادن بازیکنان تستی بود و 10-11 جلسه بیشتر تمرین نکرده بودیم که وارد مسابقات شدیم و دو بازی اول را واگذار کردیم هر چند که مستحق باخت نبودیم و حداقل مساوی باید میکردیم. فردا یک بازی حساس با خوشه طلایی داریم که تیم خوبی است با یک برد و یک مساوی چهار امتیاز دارد و امیدوارم بازی خوبی شود و ما حتما باید بازی فردا را ببریم.

باهنر درخصوص ترکیب تیمش گفت: ما یکی دو تغییر بیشتر نداریم برای بازی فردا فکر میکنم که بازیکنانمان می‌توانند بهتر از اینها کار کنند و حتما  در هفته های اینده بیشتر از تیم علم و ادب خواهید شنید.

اودر پاسخ به این سوال که هواداران این تیم را باید به چه نامی خطاب قرار دهند، عنوان کرد: شهرداری تبریز تیم را واگذار کرده به آقای میرباقرزاده و مالک باشگاه هستند و مراحل قانونی هم کاملا انجام شده و این تیم با نام علم و ادب در مسابقات لیگ شرکت می‌کند.

سرمربی نماینده تبریز در لیگ یک صحبت های خود را به این شکل پایان داد: خوشبختانه اولین بازی که در تبریز داشتیم هوادارانمان آمدند و حمایت کردند. حتما فردا هم حمایت میکنند. این تیم به حمایت هواداران احتیاج دارد، حتما میگویم که هوادارانمان باز هم باید بیایند.ا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8vvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شاگردان باهنر در سومین دیدار تدارکاتی