تاریخ انتشار: 1398/06/05 00:14
کد خبر: 90150

ملوان - داماش؛ آمار حکایت از برتری داماش/ منهاچی در اندیشه بهم ریختن پیش بینی ها

تیم های ملوان و داماش در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند.
ملوان - داماش؛ آمار حکایت از برتری داماش/ منهاچی در اندیشه بهم ریختن پیش بینی ها

تیم های ملوان بندر انزلی و داماش گیلان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز سه شنبه 5 شهریورماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند.

این دیدار که به ال گیلانو مشهور می باشد، در حالی برگزار می شود که دو تیم با شرایطی متفاوت به مصاف  هم می روند. داماشی ها از دو بازی گذشته خود دارای چهار امتیاز که حاصل یک پیروزی و یک تساوی  بوده و در رده سوم جدول بعد از تیم های بادران تهران و نود ارومیه قرار دارند و ملوانی که از دو بازی گذشته تنها یک امتیاز اندوخته دارند و در جایگاه چهاردهم جدول ایستاده اند.
شاگردان سیامک فراهانی در این بازی به خوبی می دانند برای جا نماندن از قافله صدرنشینان نیاز به پیروزی دارند تا از شرایط بحرانی ملوان نهایت بهره را برده  و سه امتیاز شیرین به داشته های خود بیافزایند.
البته داماشی ها در این بازی ضمن اینکه نیم نگاهی به پیروزی دارند، این را هم خوب می دانند که شاگردان آرتا منهاچی سرمربی قوهای سپیدانزلی که بعد از برکناری علی لطیفی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است، تمام سعی خود را دارند که برای خروج از بحران پیروز این میدان باشند و بر همین اساس شاگردان فراهانی در مرحله اول بایستی فکر کسب یک نتیجه مساوی و در نهایت در اندیشه پیروزی باشند.
 در آن سوی میدان نیز ملوان قرار دارد، تیمی دوست داشتنی و ریشه دار که همه انزلیچی ها از این تیم خاطره دارند، از غفور جهانی گرفته تا زنده یاد سیروس قایقران و... بارها و بارها دل این هواداران را شاد کرده اند و آنها الان دوست ندارند در این وضعیت، هواداران پر شور را هم چنان نگران ببینند و برای همین علی رغم تمامی مشکلاتی که پیش رو دارند، شک نداشته باشید تنها در اندیشه پیروزی برابر داماش خواهند بود.
 ملوان از دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز اندوخته دارد و در  رده چهاردهم جدول ایستاده است و پیروزی در این بازی، آنها را با جهشی چند پله ای مواجه خواهد نمود.  

منهاچی و شاگردانش در دوبازی گذشته یک گل زده و دو گل خورده اند و این می تواند حکایت از خط حمله کم توان آنها باشد، جایی که در نقطه مقابل، داماشی ها قرار دارند که بعد از دو بازی هنوز گلی دریافت نکرده و سه گل نیز به ثمر رسانده اند و این می تواند بیانگر این امر باشد که بر روی کاغذ همه چیز به سود داماشی ها می باشد، ولی آمارها نتایج را مشخص نخواهند کرد، آن چه که نتیجه را مشخص می کند ، 90 دقیقه طوفانی همراه با برنامه و اجرای تاکتیک های مربیان می باشد که ملوانی ها می خواهند در این بازی آن را به اثبات برسانند.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gxxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ داماش به دنبال کسب اولین سه امتیاز / سرخپوشان در اندیشه دومین پیروزی
داماش گیلان- سرخپوشان پاکدشت