تاریخ انتشار: 1398/06/05 18:44
کد خبر: 90072

قشقایی - مس رفسنجان؛ پیروزی شیرین شاگردان ربیعی در شیراز/ اولین شکست آقای گل در لیگ یک

دیدار حساس تیم های قشقایی شیراز و مس رفسنجان درهفته سوم لیگ یک فوتبال کشور با نتیجه2بر1 به سود مس رفسنجان به پایان رسید.
قشقایی - مس رفسنجان؛ پیروزی شیرین شاگردان ربیعی در شیراز/ اولین شکست آقای گل در لیگ یک

تیم های فوتبال قشقایی شیراز و مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک به میزبانی شیرازی ها و در ورزشگاه حافظیه این شهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی نتیجه بازی 2بر1 به سود مس رفسنجان به پایان رسید تا شاگردان محمد ربیعی به سه امتیاز شیرین دست یابند..

این بازی در حالی در هفته سوم برگزار گردید که قشقایی شیراز از دو بازی برگزار شده خود با چهار امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده بود و مس رفسنجان از دو بازی گذشته خود با دو تساوی و کسب دو امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشت و بازی سوم می توانست برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد به طوری که به هر سه امتیاز آن نیاز مبرم داشتند، شاگردان ربیعی در پی جهش چند پله ای و کسب اولین پیروزی و شاگردان غلامرضا عنایتی در تلاش بودند تا با کسب دومین پیروزی و با اندوخته چهار امتیاز قبلی خود ، هم چنان در جمع صدرنشینان باقی بمانند.

نیمه اول این دیدار با حملات رفسنجانی ها آغاز گردید و خیلی زود توانستند توسط حمیدگلزاری به اولین گل بازی دست یابند. در ادامه و زمانی  که نیمه اول در جال پایان بود، شاگردان عنایتی با یک حمله و یورش به سمت دروازه مس رفسنجان، توانستند توسط پوریا زارع به گل تساوی دست یابند تا هر دو تیم در نیمه اول بازی امتیازات را بین خود تقسیم کرده و در نیمه مربیان به دنبال اجرای تاکتیک مربیان  و در نهایت کسب نتیجه لازم باشند.

در نیمه دوم دو تیم سعی داشتند ابتدا از اندوخته خود محافظت نموده و چشم به موقعیت داشته باشند و از فرصت پیش آمده استفاده نمایند که در این راستا در حالی که در یک چهارم پایانی بازی بودیم، مس رفسنجان توسط محسن آذرپاد به گل رسید تا دقایق سختی برای هر دو  تیم تا پایان بازی در پیش رو باشد.
 ربیعی که تا اینجای کار به خواسته اش رسیده بود، با دستورات تاکتیکی به بازیکنان سعی  بر حفظ نتیجه  داشت که به آن هم رسید تا سه امتیاز شیرین کسب نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jx8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی - مس رفسنجان؛ربیعی و یارانش در تلاش برای نخستین پیروزی/قشقایی در اندیشه صدر

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛