تاریخ انتشار: 1398/06/05 19:15
کد خبر: 90068

آلومینیوم اراک1- 0 نود ارومیه؛صعود شاگردان فکری به صدر جدول/ پیروزی دلچسب در روز توقف صدرنشین لیگ

آلومینیوم اراک و نود ارومیه در هفته سوم لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت اراکی ها توانستند با نتیجه 1بر0 به پیروزی دست یابند.
آلومینیوم اراک1- 0 نود ارومیه؛صعود شاگردان فکری به صدر جدول/ پیروزی دلچسب در روز توقف صدرنشین لیگ

تیم های آلومینیوم اراک و نود ارومیه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال به مصاف یکدیگر  رفتند که در نهایت شاگردان محمودفکری توانستند با تک گل میثم مجیدی به سه امتیاز شیرین دست یافته و نوار پیروزی های نود ارومیه را پاره نمایند.

آلومینیوم اراک در حالی به مصاف نود ارومیه آمده بود که از دو بازی گذشته خود با یک تساوی و یک پیروزی چهار امتیاز کسب نموده و در جدول رده بندی در جایگاه پنجم ایستاده بود و این در حالی بود که نود ارومیه از دو بازی گذشته خود با کسب 6 امتیاز در صدر قرار داشت و این بازی می توانست برای هر دو تیم فوق العاده دارای اهمیت باشد.
 شاگردان محمود فکری با این پیروزی نشان دادند گام به گام و متفکرانه رو به جلو می باشند و کسب این سه امتیاز آنها را به همراه بادران تهران که هفت امتیازی می باشد، در صدر جدول قرار داد تا هفته به هفته رقابت های لیگ یک جذابیت های خاص خود را بیشتر نشان دهد.
 شاگردان وحید بیاتلو هم که در دوبازی گذشته با پیروزی زمین را ترک کرده بودند، با این شکست در همان 6 امتیازی قبلی خود باقی ماندند تا پشت سر صدرنشینان قرار بیگرند و اگر چه آنها در این بازی بازنده از میدان خارج شدند، اما تحت هیچ شرایطی نباید از شایستگی آنها تا این جای بازی ها غافل بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w85xv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک - نود ارومیه؛جدال برای صدرنشینی در دیار امیر‌کبیر/فکری در اندیشه دومین پیروزی