تاریخ انتشار: 1398/06/05 19:57
کد خبر: 90063

سپیدرود رشت2 - 1نیروی زمینی؛ لبخند برلبان نظرمحمدی/ اولین پیروزی برای عبور ازبحران

تیم های نیروی زمینی و سپیدرود رشت در هفته سوم لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت سپیدرودی ها به اولین پیروزی خود دست یافتند.
سپیدرود رشت2 - 1نیروی زمینی؛ لبخند برلبان نظرمحمدی/ اولین پیروزی برای عبور ازبحران

 تیم های نیروی زمینی و سپیدرود رشت در هفته سوم لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت سپیدرودی ها به اولین پیروزی خود دست یافتند تا سه امتیاز شیرین نصیب این تیم شود.

تیم های انتهای جدولی برخلاف جایگاه جدولی که داشتند، در یک بازی نفس گیر به مصاف هم رفتند که در نهایت نیروزی زمینی با شکست برابر سپیدرود رشتبه سومین شکیت خود در لیگ دسته اول دست یافت تا در باختن هت تریک کرده باشد.
تا قبل از این بازی، سپیدرودی ها از دو بازی گذشته خود دارای یک امتیاز و در رده چهارده جدول قرار داشتند و در آن سوی میدان نیز نیروی زمینی شرایطی به مراب بدتر داشت و بدون امتیاز و تنها به حکم تفاضل گل قبل از علم و ادب تبریز در رده هفدهم جدول قرار گرفته بود.
 شاگردان امید روانخواه در این بازی ابتدا به برتری دست یافتند و با یک گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه کار، این شاگردان نظرمحمدی بودند که دو بار توپ را با دروازه حریف آشنا کردند تا به یک پیروزی دلچسب رسیده و از انتهای جدول خود را رها کرده و چشم انتظار بازی های آینده باشند.
بدون تردید سپیدرودی های اگر از مشکلاتی که در پیش دارند، رها شوند، می توانند یک تیم سخت کوش برای دیگر رقبا باشند  نباید با توجه به

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox9bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیروی زمینی - سپیدرود؛ مصاف بازنده‌های جوان/سربازان روانخواه در تلاش برای کسب اولین پیروزی