تاریخ انتشار: 1398/06/05 23:01
کد خبر: 90054

فکری: بازیکنان ما از تمرکز کافی مقابل نود برخوردار بودند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خوشحالیم که در دیدار امروز بازیکنانمان از تمرکز کافی برخوردار بودند و به حریف موقعیت ندادند و ۳ امتیاز بازی را از آن خود کردند.
فکری: بازیکنان ما از تمرکز کافی مقابل نود برخوردار بودند

محمود فکری در پایان دیدار تیمش مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود و ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم، مالکیت بازی را در اختیار داشتیم، در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم اختلاف را با حریف افزایش دهیم اما به کم دقتی نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم از یکی از موقعیت ها استفاده کنیم و در نیمه نخست پیروز به رختکن برویم، متاسفانه در نیمه دوم بازی تحت تاثیر برخی حواشی ایجاد شده قرار گرفت، از قبل نیز می‌دانستیم که حریف به دنبال چنین مسائلی است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: در مجموع خوشحالیم که در دیدار امروز بازیکنانمان از تمرکز کافی برخوردار بودند و به حریف موقعیت ندادند و در حالیکه دو بازی است که دروازه خود را بسته نگه داشته اند، ۳ امتیاز بازی را نیز از آن خود کردند و به صدر جدول رسیدند.

فکری افزود: می بایست از بازیکنانم و همینطور همه کسانی که اعم از هواداران، رسانه ها، مسئولین و مدیران باشگاه، در این پیروزی دخیل بودند تشکر کنم، امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم و به این نتایج ادامه دهیم.

وی در پایان در خصوص دیدار هفته آینده تیمش نیز خاطرنشان کرد: به تیم خوشه طلایی و به استان مرکزی به واسطه نتایج خوب هر دو نماینده اش در ابتدای لیگ تبریک می‌گویم، برای دیدار هفته آینده نیز مثل همه بازیها برنامه خاص خود را خواهیم داشت و برای کسب امتیازات بازی تلاش می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5wp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک1- 0 نود ارومیه؛صعود شاگردان فکری به صدر جدول/ پیروزی دلچسب در روز توقف صدرنشین لیگ

آشتی دو استقلالی لیگ یکی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|