تاریخ انتشار: 1398/06/06 11:56
حق مسلم مس سه امتیاز بود
کد خبر: 90027

حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟

سرمربی مس کرمان بعد از تساوی در زمین سیرجان اعتقاد داشت تیمش لایق پیروزی بوده؛ او همچنین نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود مس در نیمه اول گلایه کرد.
حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟

و به نقل از کرمان ساکر، بازی خیلی خوبی بود و عمده دقایق بازی در اختیار ما بود. گل های بچه گانه ای دریافت کردیم اما حق مسلم ما سه امتیاز بود. آن چیزی که من را خوشحال کرد این بود که تیمم روان و با برنامه بازی کرد و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با کم کردن اشتباهات فردی نتایج بهتری بگیریم.

وی در ادامه نسبت به قضاوت داور بازی در برخی صحنه ها اشاره کرد و معتقد بود که دو پنالتی تیمش دیده نشده است. حسینی گفت: عادت ندارم در مورد داوری و این قشر زحمتکش صحبت کنم اما برای حریف پنالتی گرفت و ما هیچ اعتراضی نکردیم و توپ را کاشتند و گل زدند. اما بازیکن ما گلر حریف را دریبل زده و در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته و گلر حریف دو دستی او را زده اما برای من جالب بود که داور چطور این پنالتی را نگرفت. واقعا مسئله عجیبی بود و داور نشان داد خیلی سختگیر است چون پنالتی سختگیرانه ای برای حریف گرفت. به آن ها خسته نباشید می گویم و امیدوارم مرتکب اشتباهات تاثیرگذار نشوند چون همه تیم ها تحت فشار هستند.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد تیمش همچنان از ضعف دفاعی رنج می برد، گفت: متاسفانه اشتباهات بچه گانه ای داشتی. اتفاقاتی رخ داد که دو مدافع وسط ما مصدوم شدند و آن ها را از دست دادیم. علیرضا آرتا یکی از بهترین های ایران است و در پیش فصل مصدوم شد و مجید بهروزی هم دچار مصدومیت شد و این باعث شد دستمان برای این بازی خالی باشد.

وی در رابطه با عملکرد تیم آرمان گهر اظهار داشت: آرمان گهر تیم خوبی بود و به دنبال فوتبال بازی کردن است. جا دارد به مسئولان شهر سیرجان تبریک بگویم که من سال گذشته به سیرجان آمدم و امروز دیدم استادیوم خیلی تجهیز شده و دستشان درد نکند.

سرمربی مس درباره هدف تیمش در این فصل گفت: مس را بستیم که فوتبال خوبی بازی کند. همه تیم ها در لیگ یک به دنبال صعود هستند. سال گذشته تیمم سوم شد اما هیچ فرقی نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485xal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی ها صبح امروز راهی سیرجان شدند/دربی اولی ها

اشکال کار مهدی پاشازاده کجاست؟
اختصاصی| دومین شکست متوالی برای مهدی پاشا؛