تاریخ انتشار: 1398/06/06 12:22
کد خبر: 90023

کاظمی: باید با حاشیه‌سازان لیگ یک برخورد شود/ برنامه «لیگ یک» باید پخش شود

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران تهران تاکید کرد کرد که زمین نامساعد ورزشگاه هفت‌تیر بابل اجازه نداد تا آنها فوتبال دلخواه‌شان را انجام دهند.
کاظمی: باید با حاشیه‌سازان لیگ یک برخورد شود/ برنامه «لیگ یک» باید پخش شود

کاظمی در خصوص دیدار با رایکا بابل که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: زمین چمن ورزشگاه هفت تیر بابل شرایط را طوری پیش برد که هر دو تیم رو به فوتبال فیزیکی آوردند، در واقع زمین ناهموار این استادیوم اجازه نداد فوتبال دلخواه‌مان را انجام دهیم، البته باید از تماشاگران فهیم بابلی تشکر کنم و امیدوارم آنها در آینده با موفقیت تیمشان خوشحال شوند. همیشه بازی‌های بیرون از خانه سختی‌های خاص خودش را دارد، خصوصا اینکه اگر زمین چمن شرایط خوبی نداشته باشد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما در این بازی 6 بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم که این موضوع هم تاثیرگذار بود. مطمئنا در هفته‌های آینده با رسیدن این بازیکنان شرایط بادران بهتر خواهد شد و دست ما هم بازتر می‌شود.

کاظمی با بیان این مطلب که صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی در کم شدن مشکلات لیگ دسته اول داشته باشد، تصریح کرد: وقتی برنامه‌ای وجود داشته باشد  که همه چیز را مورد بررسی قرار دهد، قطعا مشکلات در لیگ دسته اول کمتر خواهد شد. صداو سیما باید کمک کند تا برنامه لیگ یک دوباره پخش شود تا داوری‌ها، مشکلات و مسائل مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. این موضوع قطعا می تواند مشکلات موجود در مسابقات را کمتر کند، در غیر اینصورت خیلی از ضعف‌ها و حاشیه‌ها رسانه‌ای نمی‌شود و این به ضرر لیگ است.

سرمربی بادران در پایان حرف‌هایش عنوان کرد: از کمیته انضباطی و کمیته داوران هم می‌خواهم که با حاشیه‌سازان لیگ دسته اول برخورد کنند. برخی می‌خواهند فقط دنبال حاشیه و جنجال باشند و خیلی چیزها را تحت تاثیر قرار دهند. کمیته داوران و کمیته انضباطی باید در این زمینه محکم برخورد کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp8pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: موفقیت نساجی و شاد کردن دل هواداران تنها هدف بازیکنان ما است