تاریخ انتشار: 1398/06/06 17:07
بدون حتی یک گل زده
کد خبر: 89990

ضعف بزرگ رایکا در سه هفته ابتدایی لیگ یک / نجفی چاره ای بیندیشد

رایکا در سه بازی اول خود با کسب 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده است.
ضعف بزرگ رایکا در سه هفته ابتدایی لیگ یک / نجفی چاره ای بیندیشد

لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته سوم خود را پشت سرگذاشت تا تیم ها تا حدودی به هماهنگی های خود دست یافته و ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت حریفان، هم چنان بتوانند از تیم خود شناخت بیشتری پیدا کرده و از عدم هماهنگی های موجود که در ابتدای فصل برای همه تیم ها طبیعی می باشد، فاصله بگیرند.
رایکا بابل نیز از این امر مستثنی نبوده و با توجه به این که خیلی دیر تکلیف این تیم برای حضور در رقابت های این فصل مشخص گردید، بر همین اساس آنها هنوز نتوانسته اند به آن هماهنگی لازم دست یابند و شاید تا چند هفته دیگر نیز نتوانند به آن چه که خود و هواداران انتظارش را می کشند، دست پیدا نمایند.
 اما شاگردان مهران نجفی یک ضعف عمده دارند که شاید بیش از هر مشکل دیگری در این تیم نمایان است؛ سه بازی بدون گل زده و این یعنی می تواند زنگ خطر برای این تیم باشد و بایستی چاره ای برای آن اندیشیده شود.

رایکا در هفته اول برابر داماش گیلان به نتیجه بدون گل رسید. در بازی دوم برابر مس کرمان بازی را با نتیجه 1بر0 واگذار نمود و در سومین بازی خود نیز در برابر بادران تهران با نتیجه بدون گل بازی خود را به اتمام رساند تا هم چنان در مقابل گل زده این تیم، خط تیره وجود داشته باشد، خط تیره ای که در مقابل هیچ یک از هفده تیم دیگر وجود ندارد.
در هر حال علی رغم این که قبول داریم بابلی ها تا هماهنگی لازم فاصله دارند و زمان بیشتری باید به آنها داد، ولی در زمینه گلزنی، با فقر شدیدی روبرو می باشند و می تواند نجفی و شاگردانش را به دردسر بیاندازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzdom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایکا بابل - بادران؛بابل در انتظار نخستین پیروزی/کاظمی در اندیشه صدر نشینی

برای چندمین بار؛ خونه به خونه مقابل نساجی بازی نمی‌کند
در ورزشگاه بابل تورنمنت برگزار کردیم آن‌وقت استاندارد نیست؟؛