تاریخ انتشار: 1398/06/06 17:07
مالک شهدای بابلسر؛
کد خبر: 89989

تیم در بابلسر می‌ماند/ چون به ما زمین ندادند در ساری تمرین کردیم

مالک باشگاه شهدای بابلسر درخصوص حواشی به وجود آمده برای این تیم توضیحاتی ارائه داد.
تیم در بابلسر می‌ماند/ چون به ما زمین ندادند در ساری تمرین کردیم

سید رضا موسوی مالک باشگاه شهدای بابلسر در گفت و گویی به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه در هیات فوتبال و اداره ورزس و جوانان بابلسر زمین تمرین در اختیارمان نگذاشتند ما برای اینکه عقب نمانیم مجبور شدیم تمریناتمان را در شهر های همجوار مانند سیمرغ و ساری برگزار کنیم. قطعا ما با نام شهدای بابلسر در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در مورد موضوع مالکیت باشگاه باید بگویم که این قضیه سال گذشته نیز مطرح شد. سال قبل هیات فوتبال شهرستان موضوعی را مطرح کرد مبنی بر اینکه تیم برای شهرستان و مردم این شهر می باشد. اول از همه باید بگویم این تیم با مالکیت هر کسی باشد قطعا برای مردم شهرستان است. مالک و سهام دار شاید تغییر کند ولی این تیم برای مردم بابلسر است و کسی منکر این موضوع نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: هیات فوتبال شهرستان مدعی شد که تیم برای هیات فوتبال است. اما هیات های فوتبال طبق قانون نمی تواند تیمداری کند. سال گذشته با حضور مهندس بهروان جلسه ای را برگزار کردیم و در این جلسه تیم در اختیار مسئولین شهرستان قرار گرفت تا مسئولین بابلسر برای مالکیت این تیم تصمیم بگیرند. همچنین جلسه ای در اداره ورزش و جوانان با ریاست امام جمعه محترم شهرستان، معاون فرماندار، رئیس هیات فوتبال، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای شهر وقت، شهردار وقت و همچنین با حضور مدیرعامل، مدیر مالی باشگاه برگزار شد. در این جلسه قرار شد اگر تیم به لیگ یک صعود کرد 50 درصد برای بنده می شود و 50 درصد برای هیات فوتبال و در اختیار هیات فوتبال قرار می گرفت. ولی اگر در لیگ دو ماندگار می‌شد که همینطور هم شد ما موظف هستیم که یک تیم لیگ سه مرحله دوم را برای هیات فوتبال و اداره ورزش خریداری کنیم و مالک قطعی تیم در لیگ دو بنده هستم. و اگر تیم به لیگ سه سقوط می کرد تیم کاملا در اخیار هیات فوتبال و اداره ورزش شهرستان قرار می گرفت. اکنون من موظف هستم به وقت خود یک تیم مرحله دوم لیگ سه خریداری کنم ولی فعلا تیمی وجود ندارد که بخرم چون شروع بازی ها تقریبا بهمن ماه می باشد و هیات فوتبال الان از بنده تیم لیگ سه ای می خواهد. چون فعلا تیمی پیدا نمی شود می توانم اکنون پول نقد یا چک را پرداخت کنم. اما اگر هیات فوتبال بخواهد این را بهانه کند که همین امروز به ما لیگ سه بدهید نمی توانیم چون تیم لیگ سه ای وجود ندارد به این دلیل که کسی فروشنده نیست. همچنین ما در عمل کردن به تعهدات خود برای خریدن لیگ سه برای این شهرستان عمل خواهیم کرد و هیچ مشکلی نداریم. 

مالک باشگاه شهدا بابلسر اظهار داشت: ما تیم را در بابلسر حفظ می کنیم و اخبار مبنی بر انتقال شهدا بابلسر به شهرستان های دیگر فقط یک جوسازی می باشد‌. ما از بازیکنان بابلسری و مازندرانی که در الویت کار ما هستند درخدمتشان هستیم. درمورد کادر فنی هم باید بگویم که فعلا ذوالفقار شریفی مدیرعامل هستند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

در ادامه گفت: تیم شهدا بابلسر تنها تیم لیگ دویی استان مازندران می باشد و من این قول را به مردم بابلسر و مازندران می دهم که تیم در بابلسر باقی می ماند و در این شهرستان تا پایان فصل بازی خواهد کرد به شرط اینکه اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال وقتی ما در شهر دیگری بازی کردیم ما را زیر سوال نبرند چون خودشان به ما زمین ندادند. زمین اول ما زمین شهید علیزاده می باشد و زمین دوم زمین شدای سیمرغ است و اگر به ما زمین دادند ما در بابلسر بازی خواهیم کرد و اگر ندادند ما مجبور هستیم در سیمرغ به مصاف حریفان برویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxb9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک شهدای مازندران : قطعا در لیگ دو تیمداری می‌کنیم / صابر میرقربانی به فکر لیگ سه باشد+سند

جدال قعر نشین های جدول برای بقا / سلام مس به لیگ سه!
پیش بازی مس شهر بابک-شهدای بابلسر