تاریخ انتشار: 1398/06/06 17:42
کد خبر: 89983

خوشه طلایی؛ تیمی بدون ادعا اما خطرناک

خوشه طلایی در پایان هفته سوم در صدر جدول قرار دارد.
خوشه طلایی؛ تیمی بدون ادعا اما خطرناک

هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که در این میان تیم خوشه طلایی ساوه که به تازگی از لیگ دسته دوم صعود کرده است، در حضور همه مدعیان لیگ یک، در صدر جدول ایستاده است.
وقتی به آمارهای این تیم نگاهی گذرا می اندازیم متوجه می شویم که در تمایم ابعاد تا اینجای کار که سه هفته گذشته است، برترین تیم دسته اول فوتبال کشور در هفته های  ابتدایی می باشد، تیمی که با پنج گل زده بهترین خط حمله، با یک گل خورده بهترین خط دفاع و با 7 امتیاز بیشترین امتیاز و صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور در پایان هفته سوم می باشد.
خوشه طلایی در بازی اول برابر نیروی زمینی با نتیجه 1 بر0 به پیروزی رسید. آنها در دومین بازی خود برابر قشقایی شیراز با نتیجه برابر یک به کار خود پایان دادند و در نهایت در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول، با نتیجه 3بر0 از سد علم و ادب تبریز عبور کردند تا به این آمار خوب در سه بازی خود دست یابند.

از نکات قابل توجه این تیم می توان به خط حمله آن اشاره نمود که توانسته در هر سه بازی به گل دست یابد که این امر زنگ خطری برای تمامی تیم هایی است که در برابر خوشه طلایی قرار می گیرند.
در هر حال خوشه طلایی تا اینجای کار نشان داده که تیم شایسته ای می باشد، اگرچه هنوز برای قضاوت در مورد تیم ها خیلی زود است، ولی تا هفته سوم باید به محسن عاشوری و شاگردانش بایت کسب نتایج درخشان تبریک گفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg5mx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزیزی - چراغی؛ ستارگان خوشه طلایی در راه صعود به لیگ یک (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|