تاریخ انتشار: 1398/06/08 16:58
کد خبر: 89798

مدیرعامل سپیدرود رشت: قرارداد ۲ بازیکن ثبت نشد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: به‌دلیل معرفی نشدن امضای من در سازمان لیگ نتوانستیم در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد دو بازیکن را ثبت کنیم.
 مدیرعامل سپیدرود رشت: قرارداد ۲ بازیکن ثبت نشد

افشین ناظمی، عدم امکان جذب یک مهاجم جدید را بزرگترین دغدغه هواداران دانست و اظهار داشت: ما با دو بازیکن جدید در آستانه تفاهم و عقد قرارداد بودیم اما متاسفانه به دلیل تعریف نشدن امضای من در سازمان لیگ در آخرین ساعات نقل و انتقالات نتوانستیم قرارداد این دو بازیکن را ثبت کنیم.

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه این نوع ناهماهنگی‌ها موجب ضررهای غیرقابل جبرانی برای تیم بزرگ سپیدرود خواهد شد عنوان کرد: وقتی از فوتبال حرفه ای صحبت می‌کنیم منظورمان تمامی ارکان یک تیم است و نمی‌شود فقط با حرف زدن و وعده دادن کار را جلو برد.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت از مسعود حیدری مدیرعامل پیشین باشگاه که توانست به تیم آرامش خوبی بدهد و سپیدرود را راهی مسابقات کند تشکر کرد و گفت: ایشان البته همچنان در کنار ما حضور دارند و امیدوارم دلایلی که موجب کنار رفتن مهندس حیدری از مدیریت شد سبب دلسردی بنده نشود.

ناظمی با روشن دانستن دورنمای آینده تیمش مشکل اصلی سپیدرود را ناهماهنگی‌هایی در قسمت مدیریت خواند و تاکید کرد: با حمایت‌های خوبی که از سوی مدیرکل محترم ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شده است امیدوارم با همت مسئولان، پیش از آنکه زمان از دست برود مشکل سپیدرود برطرف شود.

وی با مثبت خواندن اقدامات اقتصادی دوران کوتاه مدیریت خود در جذب اسپانسر بیان کرد: به زودی خبرهای خوبی برای هواداران خواهیم داشت و می‌توانیم بخش‌های زیادی از مشکلات مالی را با قول‌هایی که از استاندار محترم و شهردار محترم و چند اسپانسر گرفته‌ایم را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با درخواست از مدیریت صدا و سیما برای شروع هرچه زودتر برنامه لیگ یک گفت: به دلیل عدم پخش تلویزیونی بازی‌های دسته اول این برنامه نقاط تاریک این بازی‌ها را روشن می‌کرد و فقدان حضور برنامه آقای پوربخش در این سه هفته به شدت احساس می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gwyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل جدید سپیدرود معرفی شد