تاریخ انتشار: 1398/06/09 14:15
کد خبر: 89697

اختصاصی/نظامی‌پور: پنج تیم مدعی صعود هستند/ لیگ امسال سخت‌تر از سال گذشته است

امید نظامی‌پور مدافع میانی تیم فوتبال گل ریحان البرز معتقد است که شش تیم در لیگ امسال مدعی صعود به لیگ برتر هستند.
اختصاصی/نظامی‌پور: پنج تیم مدعی صعود هستند/ لیگ امسال سخت‌تر از سال گذشته است

نظامی‌پور در مصاحبه با فرتاک ورزشی، در ارتباط با وضعیت گل ریحان و کسب 5 امتیاز از سه بازی گفت: ما تا الان نتایج خوبی گرفتیم. فرمول صعود به لیگ برتر این است که از هر دو بازی 4 امتیاز بگیریم و تا اینجا خوب امتیاز گرفتیم. البته تیم ما در این فصل با تغییر نود درصدی مواجه شده و پنج یا شش بازیکن که الان در ترکیب ثابت هستند، در 20 روز گذشته به تیم ملحق شدند. مطمئنا تیم ما در ادامه شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. نکته مهم در گل ریحان همدلی مدیریت، بازیکنان و کادر فنی است که این به خاطر حضور محمد نصرتی در تیم ما است.

وی در خصوص رقابت مدعیان صعود و شانس صعود گل ریحان به لیگ برتر تاکید کرد: من معتقدم لیگ امسال نسبت به سال گذشته سخت‌تر است و تیم‌های مدعی هم بیشتر هستند. فکر می‌کنم پنج تیم شانس‌های اصلی صعود هستند که باید از گل ریحان، بادران، آلومینیوم اراک، فجر سپاسی و مس کرمان نام ببرم و نود ارومیه هم می‌تواند جزو مدعیان باشد. رقابت بین این تیم‌ها فشرده است و هر تیمی کمتر اشتباه کند قطعا می‌تواند به هدفش برسد.

نظامی‌پور در ارتباط با دیدار این هفته تیمش با قشقایی شیراز تصریح کرد: الان همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان نتایج را به راحتی پیش‌بینی کرد. ما در خانه بازی می‌کنیم و باید برنده شویم، البته قشقایی هم تیم قابل احترامی است ولی با توجه به شرایط میزبانی، هدفی جز گرفتن سه امتیاز نخواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wr79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاه محمدی: در غیاب ٩ بازیکن آلومینیوم را شکست دادیم/ این برد ارزش بالایی داشت