تاریخ انتشار: 1398/06/10 21:15
کد خبر: 89540

مس‌رفسنجان- نیروی زمینی؛ ربیعی در اندیشه صعود چند پله ای، روانخواه به دنبال جدایی از انتهای جدول

تیم های مس رفسنجان و نیروی زمینی درهفته چهارم لیگ دسته اول به مصاف هم می روند.
مس‌رفسنجان- نیروی زمینی؛ ربیعی در اندیشه صعود چند پله ای، روانخواه به دنبال جدایی از انتهای جدول

هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در همین راستا تیم های مس رفسنجان و نیروی زمینی تهران راس ساعت 17/30 دقیقه فردا سه شنبه در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم می روند.

تیم مس رفسنجان در طی سه بازی گذشته خود با دو تساوی برابر تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان و یک پیروزی  برابر قشقایی شیراز، با کسب 5 امتیاز تا پایان هفته سوم در رده هشتم جدول قرار دارد و امیدوار است با غلبه بر تیم بحران زده نیروی زمینی که در سه بازی گذشته خود هنوز نتوانسته امتیازی کسب نماید، چند پله جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.

 شاگردان ربیعی در طی سه بازی گذشته خود 3 گل به ثمررسانده و 2 گل نیزدریافت کرده اند و با پیروزی روحیه بخشی که در هفته قبل مقابل قشقایی به دست آوردند، امیدوار هستند در بازی برابر تیم هفدهمی جدول پیروز میدان شده و به سه امتیاز شیرین دست یابند، کاری که اگر چه ساده نیست ولی خیلی دور از دسترس نمی باشد و در صورتی که روند طبیعی بازی طی شود، می تواند این نتیجه در پایان بازی بر روی تابلو ورزشگاه شهدای رفسنجان مشاهده شود.
اما در آن سوی میدان نیروی زمینی قرار دارد، تیمی که بعد از صعود به لیگ یک، در سه بازی ابتدایی خود نتوانسته هیچ امتیازی کسب نماید و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به علم وادب تبریز در جایگاه یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.
شاگردان امید روانخواه با 5 گل خورده و دو گل زده در طی سه دیدار گذشته، از شرایط خوبی برخوردار نیستند و سعی دارند در بازی با مس رفسنجان ابتدا به یک تساوی دست یافته ودر صورتی که شرایط را مناسب ببینند، در اندیشه کسب اولین پیروزی باشند، کاری که بسیار سخت اما ممکن می باشد و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

دیدار این دو تیم دوشنبه 11 شهریور راس ساعت 17/30در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyeml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت2 - 1نیروی زمینی؛ لبخند برلبان نظرمحمدی/ اولین پیروزی برای عبور ازبحران