تاریخ انتشار: 1398/06/10 22:15
کد خبر: 89525

بادران- علم و ادب؛ تجربه کاظمی و جوانی باهنر، جدال نابرابر

تیم های بادران تهران و علم و ادب تبریز درهفته چهارم لیگ دسته اول به مصاف هم می روند.
بادران- علم و ادب؛ تجربه کاظمی و جوانی باهنر، جدال نابرابر

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های بادران تهران و علم وادب تبریز  فردا به مصاف هم می روند.

بادران تهران که بر روی نیمکت خود از مربی با تجربه ای هم چون فرهادکاظمی بهره می برد، در طی سه هفته گذشته با دو پیروزی و یک تساوی و کسب 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در چهارمین هفته به مصاف تیمی می رود که بدون امتیاز در رده آخر جدول جا خوش کرده است و این می تواند بهترین موقعیت برای بادرانی ها باشد تا خود را در صدر جدول ببینند و حتی در صورت لغزش دو تیم بالاتر(خوشه طلایی و آلویمینویم اراک)، به تنهایی بتوانند در بالای جدول جولان دهند.

شاگردان کاظمی با 3 گل زده و یک گل خورده در طی سه بازی گذشته نشان داده اند که هدف نخست آنها گل نخوردن و در نهایت پیروزی با نتیجه حداقلی است و تنها به سه امتیاز بازی می اندیشند نه تعداد گل های زده و این می تواند از آنها یک تیم خطرناک بسازد که در صورت رسیدن به گل به سختی می شود جبران و یا پیروز میدان در برابر آنها از زمین خارج شد.

اما در آن سوی میدان شاگردان یونس باهنر قراردارند، تیمی که با بحران های خاص خود از نظر مالی روبرو هست و نتوانسته در طی این مدت بازیکنان را از نظر کار تیمی هماهنگ نماید.
 علم و ادب تبریز در سه بازی گذشته خود امتیازی کسب نکرده و با 8 گل خورده که نشانگر عدم هماهنگی مطلق در خط دفاعی می باشد، در انتهای جدول قرار دارد و در این بازی به شدت دنبال کسب حداقل نتیجه است تا امیدوار به هفته پنجم پا بگذارند.

دیدار این دو تیم دوشنبه 11 شهریور راس ساعت 17/45در ورزشگاه غدیر تهران برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wr5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/زورآزمایی سربازان روانخواه و شاگردان کاظمی در دربی تهران
بادران تهران-نیروی زمینی تهران؛

۴ بازیکن جدید به تیم بادران تهران پیوست
بادران از خریدهایش رونمایی کرد؛