تاریخ انتشار: 1398/06/10 23:14
کد خبر: 89513

خوشه طلایی ساوه- آلومینیوم اراک؛ جدال دیدنی صدرنشنیان برای تثبیت موقعیت/ نگاه تمامی مدعیان به قم

تیم های خوشه طلایی ساوه- آلومینیوم اراک درهفته چهارم لیگ دسته اول به مصاف هم می روند.
خوشه طلایی ساوه- آلومینیوم اراک؛ جدال دیدنی صدرنشنیان برای تثبیت موقعیت/ نگاه تمامی مدعیان به قم

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های صدرنشین خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک، فردا سه شنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم می روند.

فردا تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه ،حساس ترین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول را برگزار می کنند تا بخت های خود را برای تثبیت حضور در صدر جدول بیازمایند، دیداری که می تواند جدال بین دو مربی سرخابی باشد که سالها در میانه میدان برای تیم های خود افتخار آفرین بوده اند.

خوشه طلایی بر روی نیمکت خود از محسن عاشوری بهره می برد، تیمی که در اولین سال حضورش توانسته نتایج بسیار مناسبی کسب نموده و با دو پیروزی و یک تساوی و کسب 7 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم اراک و بادارن تهران در صدر جدول قرار داشته باشد.

خوشه طلایی ساوه در سه بازی گذشته با پنج گل زده و یک گل خورده نشان داده است که راه گل زدن را به خوبی بلد هستند و هم چنین از دفاع هماهنگی نیز برخوردار می باشند، اگر چه باید محک اصلی در چهار بازی اول، را، دیدار فردای این تیم با شاگردان محمودفکری دانست و اگر بتوانند این روند را هم چنان ادامه دهند، یعنی اینکه باید شاهد حضور یک مدعی تمام عیار در این فصل از رقابت ها باشیم.
آنها نشان داده اند علی رغم این که با کم ترین بودجه مالی بسته شده اند ، بهترین نتایج را گرفته اند که امیدواریم تزریق بودجه بیشتر برای حفظ آرامش در این تیم صورت بگیرد  تا این تیم خوب و بدون ادعا در ادامه راه هم بتواند هم چنان  به مسیر موفقیت خود ادامه دهد.

اما در آن سوی میدان تیم مدعی آلومینیوم اراک وجود دارد، تیمی که بر روی نیمکت خود از محمود فکری بهره می برد که طی چند سال گذشته نشان داده است، به خوبی راه های موفقیت در لیگ یک را بلد می باشد.

اراکی ها در سه بازی گذشته خود با دو پیروزی و یک تساوی، با کسب هفت امتیاز و تنها با یک گل زده کم تر نسبت به خوشه طلایی، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اند و این می تواند اهمیت این بازی را بیشتر کند.
 بدون شک این بازی گل سر سبد دیداری هفته چهارم خواهد بود و دیگر تیم های مدعی شاید دوست داشته باشند نتیجه این بازی یا به سود خوشه طلایی یا اینکه با تساوی به پایان برسد.

دیگر مدعیان از توان بالای آلومینیوم اراک و تجربه فراوانی که این باشگاه در لیگ دسته اول دارد، به خوبی واقف هستند و تحت هیچ شرایطی دوست ندارند شاگردان فکری برنده این میدان سخت باشند چرا که فاصله گرفتن فکری از جمع مدعیان، کار را برای آنها بسیار سخت خواهد نمود.

این دیدار  ساعت ۱۸ سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به قضاوت آقایان: رضا تارخ – فرهاد مروجی – سعید زیبا – رضا کریمی و نظارت علیرضا رجبلو برگزار می گردد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxajb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن عاشوری: رفتار باشگاه پرسپولیس توهین آمیز بود!