تاریخ انتشار: 1398/06/11 18:54
کد خبر: 89393

بادران تهران 3- 0 علم و ادب تبریز؛ شاگردان کاظمی در صدر جدول/ بحران در تبریز

بادران تهران و علم و ادب تبریز درهفته چهارم لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرهادکاظمی با نتیجه 3 بر0 پیروز میدان شدند.
بادران تهران 3- 0 علم و ادب تبریز؛ شاگردان کاظمی در صدر جدول/ بحران در تبریز

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های بادران تهران و علم وادب تبریز  به مصاف هم رفتند که شاگردان فرهاد کاظمی با نتیجه 3 بر0 از سد حریف خود عبور کردند.

بادرانی ها که تا قبل از این بازی دارای 7 امتیاز بوده و در رده سوم جدول به خاطر تفاضل گل بعد از تیم های خوشه طلایی و آلومینیوم اراک قرار داشتند، در این بازی نیز توانستند با پیروزی3بر0 خود  10 امتیازی شده و هم چنان در صدر جدول قرار داشته باشند و با توجه به تساوی تیم های خوشه طلایی و آلومینیوم ، این تیم به تنهایی صدرنشین هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.

اما در آن سوی میدان شاگردان یونس باهنر قراردارند، تیمی که با بحران های خاص خود روبرو هست و در چهار بازی گذشته حتی نتوانسته یک امتیاز کسب نماید و این می تواند برای این مربی و شاگردانش بسیار خطرناک بوده و تداوم این نتایج یعنی بحران در تبریز که می تواند شاهد اتفاقات تازه ای برای این تیم باشد.

 علم و ادب تبریز در چهار بازی گذشته خود امتیازی کسب نکرده و با 10 گل خورده که نشانگر عدم هماهنگی مطلق در خط دفاعی می باشد، در انتهای جدول قرار دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9nkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران- علم و ادب؛ تجربه کاظمی و جوانی باهنر، جدال نابرابر

روزهای سخت 6 تیم لیگ یکی
آرمان گهر، ملوان، رایکا، استقلال خوزستان، نیرو زمینی و علم و ادب بدون برد