تاریخ انتشار: 1398/06/11 19:00
کد خبر: 89392

مس رفسنجان3- 0 نیروی زمینی؛ شاگردان روانخواه هم چنان در حسرت امتیاز/ تیم ربیعی هماهنگ تر از قبل

دیدار تیم های مس رفسنجان و نیروی زمینی درهفته چهارم لیگ دسته اول با نتیجه 3بر0 به سود رفسنجانی ها به پایان رسید.
مس رفسنجان3- 0 نیروی زمینی؛ شاگردان روانخواه هم چنان در حسرت امتیاز/ تیم ربیعی هماهنگ تر از قبل

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور،تیم های مس رفسنجان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محمد ربیعی توانستند با نتیجه 3بر0 از سد حریف خود عبور کنند.

تیم مس رفسنجان که در طی سه بازی گذشته خود تواسته 5 امتیاز اندوخته داشته باشد، در دومین بازی متوالی خود به پیروزی رسید تا امتیازات خود را به عدد 8 رسانده و چند پله در جدول صعود داشته و امیدوار به بازی های آینده این تیم باشد.

شاگردان محمد ربیعی که رفته رفته به هماهنگی های لازم رسیده اند با این پیروزی یک گام به جلو نهاده و با توجه به انصراف از جام حذفی امیدوار هستند که این هماهنگی ها بیشتر از قبل شود.

البته ناگفته پیداست که با توجه به شرایط بسیار نامناسب نیروی زمینی ، این برد محتمل به نظر می رسید ولی باز هم چیزی از شایستگی ها این تیم کم نکرده ه است و آنها یکی از چند تیمی می باشند که تا پایان هفته چهارم شکستی در کارنامه آنها وجود ندارد.

اما در آن سوی میدان نیروی زمینی قرار دارد، تیمی که بعد از صعود به لیگ یک، در سه بازی ابتدایی خود نتوانسته هیچ امتیازی کسب نماید در چهارمین بازی هم شکست خورد تا صدای پای بحران در این تیم شنیده شود.

شاگردان امید روانخواه با8 گل خورده و دو گل زده در طی چهار دیدار گذشته، از شرایط خوبی برخوردار نیستند و دیدار با مس رفسنجان نیز نتوانست به ضعی نامساعد آنها سامان دهد تا هم چنان به همراه علم و ادب تبریز تنها تیم های بدون امتیاز این فصل از رقابت های لیگ یک تا پایان هفته چهارم باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ndr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس‌رفسنجان- نیروی زمینی؛ ربیعی در اندیشه صعود چند پله ای، روانخواه به دنبال جدایی از انتهای جدول