تاریخ انتشار: 1398/06/11 19:29
کد خبر: 89383

نود ارومیه 1- 0 رایکا بابل؛ بازگشت شاگردان بیاتلو به مسیر اصلی/ کم ترین هزینه بهترین نتیجه

تیم های فوتبال نود ارومیه و رایکا بابل در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان بیاتلو توانستند پیروز میدان باشند.
 نود ارومیه 1- 0 رایکا بابل؛ بازگشت شاگردان بیاتلو به مسیر اصلی/ کم ترین هزینه بهترین نتیجه

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک تیم های نود ارومیه و رایکا بابل به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 1بر0 به سود شاگردان وحید بیاتلو به پایان رسید.

تیم فوتبال نود ارومیه پیش از این در دیدار هفته نخست موفق شد تیم علم و ادب تبریز را شکست دهد،هفته دوم نیز شاگردان بیاتلو موفق شدند در خانه سپیدرورد رشت را شکست دهند ولی در هفته سوم زرد‌پوشان مقابل ایرالکویی ها نخستین شکست خود را تجربه کردند تا در هفته چهارم در خانه به مصاف رایکا بابل بروند و در یک بازی مهم، با شکست آنها به امتیاز 9 رسیده و جهش چند پله ای در جدول داشته باشند.

شاگردان بیاتلو با تمام کمبودهای منابع مالی که گریبانگیر آنها بوده است، تا این جای کار نشان داده اند که با کم ترین امکانات می توانند نتایج مناسبی را کسب کنند و ای کاش شرایط مالی این تیم بهتر شود تا دغدغه کم تری برای این موضوع داشته باشند.

رایکا بابل هم که تا قبل از این بازی از سه بازی گذشته صاحب 2 امتیاز شده بود، هم چنان در همان امتیاز باقی ماند تا روزهای سختی را در پیش رو داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg8wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف تیم‌های پرهوادار در ارومیه/بیاتلو در اندیشه صدر،نجفی در تفکر پیروزی
نود ارومیه-رایکا بابل؛

وحید بیاتلو: امسال سخت‌ترین سال کاری‌ام بود/ سه فینال دیگر داریم
با تغییر تاکتتیک و کمک هوادارانمان پیروز شدیم؛