تاریخ انتشار: 1398/06/12 07:39
کد خبر: 89337

نیکبخت:مس استرس داشت؛از همان اول فهمیدیم!

سرمربی سرخپوشان پاکدشت که پیروزی ارزشمندی در کرمان کسب کرده بود، بر خلاف مجتبی حسینی در کنفرانس خبری حاضر شد و با اشتیاق درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.
نیکبخت:مس استرس داشت؛از همان اول فهمیدیم!

سرخپوشان پاکدشت عصر دیروز با تحمیل شکست غیرمنتظره و سنگین به مس کرمان به سه امتیاز عالی خارج از خانه رسید. علی نیکبخت بعد از این برد شیرین در کنفرانس خبری و مقابل خبرنگاران گفت: بازی روان و خوبی بود. بازیکنانم هر انچه که از آن ها خواسته بودیم در زمین به نمایش گذاشتند و حاصل آن هم این سه امتیاز بود.

وی ادامه داد: مس تیم خوبی است و این شکست دلیلی بر ضعف این تیم نیست. احساس می کنم تحت فشار روانی است و با استرس فوتبال بازی می کند و از همان ابتدای بازی متوجه این موضوع شدیم. امیدوارم مس در آینده به آرامش برسد و این آرامش باعث بازگشت این تیم به جایگاه اصلی اش شود. شرایط محیطی مس باید خوب باشد و مجتبی حسینی مربی ارزشمندی است. فکر می کنم مس خارج از خانه بهتر بازی می کند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: من بازیکنانی را جذب کردم که به کارم بیایند. هر کسی را جذب نکردم. بازیکنی که در زمین چیزهایی که از او می خواهم را انجام دهد. خیلی زود گل خوردیم اما بازیکنانم روحیه خود را حفظ کردند و با بهره گیری از نقاط ضعف مس و کنترل نقاط قوت این تیم پیروز شدیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به اینکه این تیم با چه میزان بودجه بسته شده است، گفت: حدودا با سه میلیارد تیم را بستیم.

وی در پاسخ به کیفیت برخی از بازیکنان مس برای حضور در ترکیب اصلی این تیم هم گفت: من نمی توانم در مورد تیم حریف صحبت کنم. مخصوصا در مورد مجتبی حسینی که سال 74 دفاع وسط تیمی بود که مربی اش بودم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxaqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی مس کرمان 2 - 4 سرخپوشان پاکدشت + فیلم