تاریخ انتشار: 1398/06/13 15:35
کد خبر: 89157

متین نوری: امیدوارم به تیم ملی امید دعوت شوم

بازیکن رکورد کلاب آذربایجان:تلاشم را برای حضور در تیم ملی امید خواهم کرد.
متین نوری: امیدوارم به تیم ملی امید دعوت شوم

متین نوری بازیکن جوان تیم رکورد کلوب آذربایجان در مورد شرایط خودش در این تیم اظهار داشت: فصل گذشته در تیم الیانس اذربایجان بودم که در لیگ ۲ این کشور حضور داشت پس از پایان قرار دادم پیشنهادی از یک تیم لیگ یکی داشتم ولی نه به طور جدی بلکه فقط با صحبت و واسطه بود ولی تصمیم گرفتم منتظر قطعی شدن این پیشنهاد نمونم و به تیمی بروم کن پیشنهاد آن جدی تر بود.

وی افزود:خوشبختانه در ادامه با قرار دادی یک ساله به تیم رکورد کلوب باکو پیوستم،در ابتدا همراه این تیم در یک تورنومنت دوستانه که با حضور تیم های حاشیه خلیج فارس برگزار شد شرکت کردیم و موفق شدیم در این رقابت ها قهرمان شویم.

نوری با اشاره به اینکه مصطفی مهدوی کیا سرمربی این تیم است،گفت: در اولین بازی جام حذفی این فصل موفق شدم ۲ گل به ثمر برسانم و امیدوارم با همین روند در ادامه فصل با تلاشی که انجام می‌دهم به تیم ملی امید دعوت شوم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:فوتبال اذربایجان سطح معمولی دارد ولی اگر بازی برایشان حساس شود سطح بازی بسیار بالاتر خواهد رفت، امسال من در یک تیم جوانی حضور دارم که همه در سر سودای قهرمانی داریم و با انگیزه ی جوانی مطمئن هستم امسال نتیجه خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gagen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام حریف تدارکاتی تیم ملی لو رفت