تاریخ انتشار: 1398/06/24 10:27
کد خبر: 88036

ساکت الهامی با بجنورد به توافق نرسید/ اترک هم چنان در کما!

دیروز در خبرها عنوان شده بود ساکت الهامی، مربی فصل گذشته تیم شهر خودرو هدایت تیم دسته دومی اترک بجنورد را بر عهده گرفته است اما واقعیت این است او در مسیر بازگشت به تهران قرار دارد.
ساکت الهامی با بجنورد به توافق نرسید/ اترک هم چنان در کما!

ساکت الهامی با تایید این خبر گفت: ابتدا باید از حسن اعتماد فیروز کریمی و هم چنین مدیران باشگاه و مردم خوب شهر بجنورد تشکر کنم و آرزو می کنم این تیم با حضور شایسته در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به لیگ یک صعود کند. بعد از حضور در بجنورد به دعوت آقا فیروز همه شرایط را خوب دیدم به خصوص که مدیران تیم و شهری در تلاش برای هدایت تیم به لیگ یک هستند و از فضای شهر بجنورد و هم چنین مردم شهر خوشم آمد اما واقعیت این است بنا به مشکلات شخصی قادر به حضور در این شهر و هدایت تیم اترک بجنورد نیستم. اما شک ندارم با تلاش های آقا فیروز که همیشه به من لطف داشته تیم روزهای خوبی در فصل جاری رقابت های لیگ 2 خواهد داشت و در نهایت به لیگ یک صعود خواهد کرد. به همین خاطر در پیامی که برای آقا فیروز فرستاده ام از ایشان عذرخواهی کردم.

ساکت الهامی بعد از جدایی از تیم شهر خودرو  چند روزی در تمرینات تراکتور حاضر شد اما در ادامه نتوانست همکاری با مصطفی دنیزلی را ادامه دهد و به تهران بازگشت.

اترک با توجه به شرایطی که دارد هم چنان در کما به سر می برد و معلوم نیست تکلیف این تیم برای حضور در لیگ دسته دوم و انتخاب مربی خود به کجا خواهد کشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz8er

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی قرمزپوشان برکنار می شود!

گزینه‌های هدایت صبای قم در لیگ یک مشخص شدند
ساکت الهامی یا حمیدرضا فرزانه؛