تاریخ انتشار: 1398/06/24 11:19
کد خبر: 88028

مسئولان اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند

بابازاده: پسوند شهرداری تبریز را از نام تیم حذف می‌کنیم
مسئولان اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند

مالک باشگاه علم و ادب از حذف پسوند شهرداری تبریز از نام تیم فوتبال این باشگاه به دلیل بی‌مهری‌ها نسبت به این تیم خبر داد.

اسماعیل بابازاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پسوند شهرداری تبریز با نیت حفظ برند تیم قدیمی شهرمان در عنوان تیم آورده شده بود که به‌خاطر بی مهری عوامل شهرداری آن را حذف می‌کنیم و از این به بعد تیم با نام علم و ادب در بازی‌ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: اینکه به تیم حریف در استادیوم اصلی تایم تمرینی بدهند و ما را از این مهم محروم کنند قطعا خیانت به جوانان یک شهر و دیار است. جوانان شهر ما به این بی مهری ها عادت کرده اند.

مالک باشگاه علم و ادب خاطرنشان کرد: وقتی یک نفر که هیچ رزومه و تخصص ورزشی ندارد و اتفاقی مدیرعامل یک مجموعه‌ ورزشی میشود طبیعی است که تصمیمات عجیب هم بگیرد.

بابازاده با اعلام حمایت از کادر فنی تیم تصریح کرد: از یونس باهنر تحت هر شرایطی حمایت می‌کنیم چون حمایت از او راه را برای مربیان سالم و با شخصیت باز می‌کند. نباید این جمله باب شود که مربیانی که فحش خواهر و مادر می‌دهند موفق ترند.

وی تاکید کرد: نتایج هفته های اول با توجه به مشکلات و کارشکنی‌هایی که انجام شد و تیم نتوانست تمرینات آمادگی خود را انجام دهد، طبیعی است. مطمئن باشید تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

بابازاده خطاب به مسئولان ورزشی استان گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم که از این تیم حمایت کنند. میانگین سنی این تیم ۲۱ سال و کاملا بومی است. از مسئولین امر سوال می‌کنم که چقدر باید هزینه میکردند تا این فضا را برای این جوانان ایجاد میکردند؟ حال حداقل حمایت‌های معنوی را از این جوانان دریغ نکنند. این‌ها بازیکنان جوانان همین دیار هستند و از گوشه گوشه شهر به این تیم پیوستند. مسئولان حداقل اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند که عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396olq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک باشگاه علم و ادب: هیئت فوتبال دست از سر ما بردارد/ با این وضعیت در بازی سوم شرکت نمی کنیم