تاریخ انتشار: 1398/06/24 18:50
کد خبر: 87977

سرخ‌پوشان پاکدشت 2 - 3مس‌رفسنجان؛ کامبک پشت کامبک/ شاگردان ربیعی پیروز مهیج ترین بازی هفته

دیدار مهیج تیم های سرخپوشان پاکدشت و مس رفسنجان در هفته پنجم بعد از کامبک های متوالی با نتیجه 3بر2 به سود شاگردان ربیعی به پایان رسید.
سرخ‌پوشان پاکدشت 2 - 3مس‌رفسنجان؛ کامبک پشت کامبک/ شاگردان ربیعی پیروز مهیج ترین بازی هفته

تیم های فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت و مس رفسنجان در حساس ترین بازی هفته به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی شاگردان ربیعی به پایان رسید تا به سه امتیاز شیرین دست یابند.

در این دیدار که حواشی خاص خود را هم داشت، در ابتدا مس رفسنجان به گل رسید تا در زمین پاکدشت پیش بیفتد، اما این پایان راه نبود و شاگردان علی نیکبخت با حملاتی که بر روی دروازه مس داشتند، توانستند دوبار پیاپی به گل برسند و با یک کامبک رویایی تا آستانه پیروزی و رسیدن به سه امتیاز شیرین دست یابند.

اما گویا این بازی قرار نبود با این وضعیت به پایان برسد و این بار نوبت شاگردان ربیعی بود که در کامبکی متفاوت و سه امتیازی با دو گل دیگری که به ثمر رساندند، توانستند بازی را 3بر2 به پایان برساندندتا به سه امتیاز شیرین دست یابند.

ربیعی و شاگردانش در پایان هفته پنجم دارای 11 امتیاز شدند و هم چنان خود را در جمع صدرنشینان نگه داشتند و در آن سوی میدان نیز شاگردان نیکبخت هم چنان در امتیاز 7 باقی ماندند تا به هفته های آینده امیدوار باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aapkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکبخت:مس استرس داشت؛از همان اول فهمیدیم!