تاریخ انتشار: 1398/06/24 19:16
کد خبر: 87972

داماش گیلان 0- 0مس کرمان؛ شاگردان حسینی به خواسته خود رسیدند/فراهانی و افسوس دو امتیاز از دست رفته

داماش گیلان و مس کرمان در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون پیروزی به پایان رسید.
داماش گیلان 0- 0مس کرمان؛ شاگردان حسینی به خواسته خود رسیدند/فراهانی و افسوس دو امتیاز از دست رفته

در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم داماش گیلان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

داماشی ها که تا قبل از این بازی با کسب 8 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشتند، به دنبال این بودند که در بازی برابر مس کرمان که شرایط چندان مناسبی در این فصل ندارند، به پیروزی رسیده و با کسب این سه امتیاز ، شرایط خود را در جدول بهبود بخشیده و  با امیدواری بیشتری بازی ها را ادامه دهند.

این بازی با تمام فراز و نشیب هایش برنده ای نداشت تا شاگردان سیامک فراهانی دو امتیاز حساس را از دست بدهند و در نهایت با 9 امتیاز در پایان هفته پنجم به کار خود پایان دادند و به این امیدوار باشند که در هفته های آینده خود را در جمع صدرنشینان ببینند.

مس کرمان و مجتبی حسینی علی رغم این که در این بازی به یپروزی دست پیدا نکردند، اما با توجه به شرایط این تیم و هم چنین حضور در خانه حریف، کسب نتیجه مساوی برای این تیم را می توان مثبت ارزیابی نمود و آنها باید امیدوار باشند که در هفته های آینده خود را بازسازی کرده و از این وضعیت نچندان مساعد خود را خارج نمایند.

مس کرمان در پایان هفته پنجم دارای پنج امتیاز شده است و به میانگین هر بازی یک امتیاز رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jo6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان-مس کرمان؛مصافی دوباره پس از پنج سال/کار سخت شاگردان حسینی در گیلان