تاریخ انتشار: 1398/06/24 21:31
کد خبر: 87965

مهابادی:تماشاگران هر دوتیم برنده واقعی دربی شیراز بودند

سرمربی فجر سپاسی بعد از با قشقایی گفت: تماشاگران هر دوتیم برنده واقعی دربی شیراز بودند.
مهابادی:تماشاگران هر دوتیم برنده واقعی دربی شیراز بودند

داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از کسب برد در دربی شیراز مقابل قشقایی به خبرنگاران گفت:ابتدا از حضور  مسئولین استان بویژه استاندار محترم فارس،فرماندار محترم شیراز ،تعدادی از اعضای محترم شورای شهر ،مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان و بقیه مسئولین  تشکر و قدردانی میکنم .

مهابادی گفت: به هواداران هر دو تیم تبریک میگویم . بازی در یک شرایط کاملا جوانمردانه برگزار شد و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید میگویم.

وی بعد از کسب چهارمین برد متوالی در خصوص بازی افزود:هر چند بازی رو بردیم ولی در مجموع عملکرد فنی بهتری را انتظار داشتم .از فردا به بازی مقابل ارمان گهر فکر میکنیم.

مهابادی در خصوص شرایط جدول مسابقات گفت:به شرایط جدول و رتبه فکر نمیکنیم و در نیم فصل اول تنها به فکر تثبیت موقعیت مان در جدول می باشیم و انشالله در نیم فصل دوم با  حمایت بیشتر مسئولین به صعود می اندیشیم.

مهابادی در خصوص داوری گفت:داوری مشکلی نداشت و تیم داوری روز خوبی را سپری کرد.

وی در انتها ضمن تشکر از هوادارن قشقایی که در پایان بازی به تشویق تیم فجر پرداختند گفت: هر دو تیم برای استان فارس می باشد و انشالله شاهد پیشرفت فوتبال استان باشیم  و بنده از  هواداران هر دوتیم  که با حضور پرتعداد به تشویق تیم محبوبشان پرداختند و جو دوستانه ایی را فارغ از مسائل حاشیه ایی رقم زدند تشکر  میکنم.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxqj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان 0- 0مس کرمان؛ شاگردان حسینی به خواسته خود رسیدند/فراهانی و افسوس دو امتیاز از دست رفته