تاریخ انتشار: 1398/06/28 14:52
کد خبر: 87477

قنبری : توانستیم شهرداری ماهشهر را در حمله کم اثر کنیم / بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

اسماعیل قنبری سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
قنبری : توانستیم شهرداری ماهشهر را در حمله کم اثر کنیم / بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

 اسماعیل قنبری سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص بازی برابر شهرداری ماهشهر گفت : بازی برابر شهرداری یک بازی بسیار سنگین و پرفشار برای تیم ما بود و به دلیل شرایط بازی اول در هر لیگ و سطح کیفیت بالای تیم ماهشهر که امسال با هزینه بالا تیمی بالاتر از حد لیگ دو آماده کرده است، اهمیت این بازی را افزون کرده بود.

وی افزود : ما با آنالیز دقیق تیم حریف به خوبی تمام نقاط قوت حریف را شناسایی کردیم و با عملکرد و تمرکز عالی بازیکنانمان توانستیم تیم خوب ماهشهر را در حمله کم اثر کنیم.

سرمربی جوان ملی حفاری در ادامه گفت : همچنین با این بازی توانستیم تیم جوان و تازه شکل گرفته خودمان را بهتر بشناسیم و بر روی نقاط ضعفمان متمرکز شویم.

از نظر بدنی تیم ما به دو قسمت تقسیم میشود،  هشتاد درصد بازیکنان ما به هشتاد درصد آمادگی بدنی رسیده اند و چند بازیکن ما که دیرتر به ما اضافه شده اند تا دو یا سه هفته دیگر به این حد آمادگی میرسند.

اسماعیل قنبری در پایان گفت : هر بازی برای ما بازی سخت و مهمی است و ما برای بازی بعد ابتدا نقاط ضعف خودمان و سپس بر روی نقاط قوت و ضعف حریف آینده کار میکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aawqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: برخی نمیخواهند ما در آرامش کارمان را انجام دهیم

کام‌بک با محوریت پورسواریان؛ ماهشهر با محمد می‌درخشد
معرفی بهترین بازیکن شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز