تاریخ انتشار: 1398/06/30 20:21
کد خبر: 87214

استقلال خوزستان3-1 نیروی زمینی؛ صعود سه پله ای، پاداش پیروزی شیرین/ شاگردان روانخواه هم چنان در قعر جدول

دیدار تیم های استقلال خوزستان و نیروی زمینی تهران در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 3بر1 به سود آبی پوشان به پایان رسید.
استقلال خوزستان3-1 نیروی زمینی؛ صعود سه پله ای، پاداش پیروزی شیرین/ شاگردان روانخواه هم چنان در قعر جدول

دیدار تیم های ته جدولی استقلال خوزستان و نیروی زمینی تهران در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 3بر1 به سود آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید تا آنها به اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول دست یابند.

شاگردان باقری نیا که تا  قبل از این بازی تنها یک امتیاز کسب نموده بودند، با این پیروزی با یک جهش سه پله ای در جدول روبرو شدند و توانستند تا مکان سیزدهم جدول خود را بالا بکشند و قدری از وضعیت وحشتناکی که در هفته های گذشته با آنها روبرو بودند، جدا شده و با امیدواری بیشتری چشم به هفته های آینده داشته باشند.

استقلالی ها در این بازی با گل های حکیم نصاری- فرید امیری و رضا یزداندوست در برابر تک گلی که آرمان اکوان به ثمر رساند به پیروزی رسیدند تا هفته ای با آرامش را آغاز کرده باشند.

نیروی زمینی تهران نیز در پایان هفته ششم با همان یک امتیاز در جایگاه هفدهم هم چنان باقی ماندند تا روزهای پر از استرس را در پیش رو داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxlwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال خوزستان-نیروی زمینی؛ جدال قعرنشین ها برای کسب اعتبار
هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور