تاریخ انتشار: 1398/07/07 13:12
کد خبر: 86174

نصرتی: با انگیزه و اعتماد به نفس مضاعف مقابل استقلال حاضر میشویم

سرمربی تیم گل ریحان البرز در خصوص دیدار این تیم با استقلال در جام حذفی گفت: بازی دوستانه گل ریحان با پرسپولیس که قبل از بازی پیش رو انجام شده، تاثیر زیادی در افزایش انگیزه بازیکنان داشته است.
نصرتی:  با انگیزه و اعتماد به نفس مضاعف مقابل استقلال حاضر میشویم

محمد نصرتی امروز یکشنبه هفتم مهرماه در نشست خبری پیش از بازی استقلال و گل ریحان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم گل ریحان در آخرین بازی لیگ توانسته سه بر صفر پیروز میدان باشد امیدواریم در بازی با استقلال هم بازیکنان با انگیزه و روحیه عالی در زمین حضور یافته و نتیجه خوبی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دو بازیکن گل ریحان مصدومیت جزئی دارند، افزود: به طور قطع شادکام به بازی با استقلال نمی‌رسد ولی سایر بازیکنان در شرایط روحی و بدنی خوب در مقابل استقلال حاضر می شوند.

نصرتی با اشاره به اینکه بازی گل ریحان و استقلال بازی پر تماشاچی ای خواهد بود؛ تصریح کرد: تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی در هر بازی تماشاگران زیادی را با خود به ورزشگاه می‌آورند ولی با توجه به اینکه این بازی در البرز برگزار می‌شود از همشهریان کرجی انتظار می‌رود برای تشویق تیم خود در استادیوم حضور یابند.

سرمربی تیم گل ریحان با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان این تیم افزود: در این تیم در کنار بازیکنان جوان، بازیکنانی با تجربه بازی در لیگ برتر حضور دارند و همین باعث می‌شود تیم با انگیزه و اعتماد به نفس مضاعف در مقابل استقلال حاضر شوند.

وی توضیح داد: البته بازی دوستانه گل ریحان با پرسپولیس که قبل از بازی پیش رو انجام شده، تاثیر زیادی در افزایش انگیزه بازیکنان دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم استقلال پس از حضور استراماچونی بهتر از قبل شده،  گفت: بازی این تیم با حضور این مربی روان‎‌تر شده و علی رغم اینکه آرایش این سرمربی در بازی‌ها سیستم ۳-۵-۲ است انتظار می‌رود، استقلال نتایج بهتری در مقایسه با قبل کسب کند.

وی افزود: بدون شک سرمربی استقلال با توجه به شرایط بازیکنان خود این آرایش را انتخاب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gzvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین احتمالی نوراللهی مشخص شد