تاریخ انتشار: 1398/07/08 15:52
پیش بازی آوالان کامیاران - شهید قندی یزد
کد خبر: 86028

جدال حساس هفته در قله آوالان / بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ در برابر هم

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم آوالان کامیاران و شهید قندی یزد به مصاف یکدیگر می‌روند.
جدال حساس هفته در قله آوالان / بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ در برابر هم

کوردهای کامیارانی فصل جدید را با هدایت حمید امامی سرمربی با تجربه فصل گذشته خود شروع کردند، آن ها با جذب بازیکنان با کیفیت در نقل و انتقالات از همان ابتدای فصل هدف خود را به رخ سایر حریفان کشیدند.

شاگردان امامی در دو هفته نخست برابر تیم های پرسپولیس بندرگناوه و کاسپین قزوین به میدان رفتند که در نهایت از این دو بازی توانستند شش امتیاز کسب کنند.

در آن سوی میدان تیم تازه لیگ دویی شده شهید قندی یزد حضور دارد، تیمی که با هدایت وحید مظاهری در برابر شهرداری فومن سه امتیاز و برابر پرسپولیس بندرگناوه یک امتیاز کسب کرده است.

یزدی ها نیز در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند و به‌نظر می‌رسد شاگردان مظاهری در هفته های پیش‌رو عملکرد بهتری نیز از خود به نمایش بگذارند.

نکته قابل توجه این دیدار عملکرد دو تیم در فاز هجومی و دفاعی است، آوالانی ها در دو دیدار گذشته خود چهار گل و یزدی ها سه گل به ثمر رساندند و در کار دفاعی نیز عملکرد خوبی داشته اند و تاکنون دروازه این دو تیم باز نشده است.

باید دید در پایان این دیدار رقص کوردی در ورزشگاه آزادی کامیاران برپا خواهد شد یا یزدی ها دست پر به شهر خودشان باز خواهند گشت.

 

جایگاه دو تیم در جدول :

آوالان با کسب ۶ امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال ملاثانی در رده دوم جدول جای گرفته است و شهید قندی با کسب ۴ امتیاز در رده چهارم جدول گروه الف قرار دارد.

 

کوبل داوری :

مجتبی رحیمی - حسن یوسفی - پویان خشنود - احسان طاهرخانی  ناظر : حسن نیرویار

این دیدار از ساعت ۱۵:۱۵ روز سه‌شنبه ۹ مهر در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396nox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال نفس‌گیر مدعیان سقوط در اهواز / خداحافظی بازنده با لیگ دو
پیش بازی استقلال اهواز - مس نوین کرمان