تاریخ انتشار: 1398/07/12 22:55
کد خبر: 85507

آرمان گهر سیرجان- مس رفسنجان؛ شاگردان شهبا به دنبال اولین پیروزی/ رفسنجانی ها در اندیشه تداوم صدرنشینی

تیم های آرمان گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشوربه مصاف هم می روند.
آرمان گهر سیرجان- مس رفسنجان؛ شاگردان شهبا به دنبال اولین پیروزی/ رفسنجانی ها در اندیشه تداوم صدرنشینی

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در روز شنبه 13 مهرماه در شهرهای محتلف کشور برگزار می شود که در این میان دو تیم هم استانی کرمان، آرمان گهر سیرجان و مس رفسنجان به مصاف هم می روند.

این دو تیم فردا در حالی در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با هم بازی خواهند کرد که در جدول شرایط بسیار متفاوتی دارند و این می تواند انگیزه های هر دو تیم را برای کسب یک نتیجه ایده آل بالا برد.

آرمان گهر تا پایان هفته ششم با 4 امتیاز در جایگاه 12 جدول قرار دارد و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد امتیاز خانگی را در این برهه از زمان که به شدت به سه آمتیاز آن نیاز دارد را از دست بدهد وبرای همین آنها در این دیدار تهاجمی به میدان خواهند آمد .

شاگردان قاسم شهبا در طی 6 بازی گذشته دارای 2شکست و 4 تساوی می باشند و هنوز نتوانسته اند در این فصل از رقابت ها به پیروزی دست یابند و به شدت در این بازی دنبال کسب هر سه امتیاز خواهند بود.

در آن سوی میدان مس رفسنجان قرار دارد، تیمی که تا این جای مسابقات توانسته نتایج خوبی کسب نماید و با چهار پیروزی و دو تساوی و 14 امتیاز به همراه خوشه طلایی ساوه در صدر جدول قرار داشته باشد.

شاگردان ربیعی که طی هفته گذشته به علت عمل جرای سرمربی خود بدون او تمرینات را دنبال کردند، خوب می دانند که سه امتیاز این بازی تا چه اندازه می تواند برای آنها در آینده تاثیرگذار باشد.

مس رفسنجان در این دیدار حتی به تساوی هم رضایت نخواهد داد و به همین دلیل که هر دو تیم دنبال کسب نتیجه پیروی و هر سه امتیاز بازی خواهند بود، می تواند این مسابقه را تماشایی کند و اشتباه از سوی هر یک از تیم ها می تواند تاوان سنگینی به دنبال داشته باشد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7ybq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی - مس رفسنجان؛ربیعی و یارانش در تلاش برای نخستین پیروزی/قشقایی در اندیشه صدر