تاریخ انتشار: 1398/07/12 23:19
کد خبر: 85506

علم و ادب تبریز - استقلال خوزستان؛ جدال قعرنشینان برای کسب سه امتیازحیاتی

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم علم و ادب تبریز و استقلال خوزستان فردا شنبه سیزدهم مهرماه به مصاف هم می روند.
 علم و ادب تبریز - استقلال خوزستان؛ جدال قعرنشینان برای کسب سه امتیازحیاتی

تیم های علم و ادب تبریز و استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا شنبه سیزدهم مهرماه در ورزشگاه شهیدتوانا تبریز به مصاف هم می روند.

علم و ادب تبریز در حالی پای به هفته هفتم گذاشته که نتوانسته حتی یک امتیاز کسب کند و با 6 شکست و 14 گل خورده و تنها 2 گل زده ، تمامی آمارهای منفی تا پایان هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور را به نام خود ثبت کرده و در انتهای جدول هم چنان جا خوش کرده است.
آنها در حالی فردا به مصاف رقیب خود می روند که بر روی نیمکت تغییراتی ایجاد شده و یونس باهنر جای خود را  به بها الدین پناهی داده و به این امیدوار هستن تا با شوک به وجود آمده شرایط را برای خود تغییر دهند.

آنها در حالی در این بازی میزبان استقلال خوزستان می باشند که شاگردان باقری نیا در 6 هفته گذشته دارای یک پیروزی و یک شکست و چهار امتیاز بوده و در رده سیزدهم جدول قرار دارند ولی نکته قابل توجه در تیم استقلال خوزستان این است که آنها پیروزی خود را در هفته ششم کسب نموده و با روحیه بهتری به این دیدار خواهند آمد و اگر بتوانند با دست پر از تبریز برگردند، یعنی خود را از تیم های انتهایی جدول جدا کرده و قدری به شرایط نابسامان خود که طی 5 هفته اول با آن درگیر بودند، جدا کرده  و می توانند امیدوار باشند که روزهای بهتری در انتظار آنها باشد.

در این دیدار نیز هر دو تیم به نتیجه به غیر از پیروزی فکر نمی کنند و این می تواند یکی از نکات مهم بازی باشد که علم و ادب تبریز و استقلال خوزستان تنها به فکر پیروزی و کسب سه امتیاز هستند و این یعنی بهره بردن از فرصت ها که می تواند کفه ترازو را برای هر تیمی سنگین تر نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5x98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان1 - 0 علم و ادب تبریز؛ شاگردان باهنر هم چنان در حسرت امتیاز/ روند ادامه دار پیروزی های ربیعی و شاگردانش

روزهای سخت 6 تیم لیگ یکی
آرمان گهر، ملوان، رایکا، استقلال خوزستان، نیرو زمینی و علم و ادب بدون برد