تاریخ انتشار: 1398/07/13 22:56
کد خبر: 85401

مهابادی:بازی کردن در بابل آسان نیست/روی عدم تمرکز گل دریافت کردیم

مهابادی:بازی کردن در بابل آسان نیست/روی عدم تمرکز گل دریافت کردیم

داوود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری پس از تساوی در شهر بابل به خبرنگاران گفت:بازی در نیمه اول کیفیت چندانی نداشت ولی ما توانستیم به گل دست یابیم. در نیمه دوم بازی جذاب تر شد و هر دوتیم موقعیت هایی روی دروازه حریف داشتند و ما دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم و گل مساوی را روی عدم تمرکز و دقت در یارگیری روی ضربه کرنر دریافت کردیم هرچند اگر بچه های ما کمی دقت میکردند و باهوش عمل کرده بودند می توانستیم گل زده را حفظ کنیم.

مهابادی افزود:در شرایطی بازی در نیمه دوم با تساوی به پایان رسید و هر دوتیم به یک امتیاز بسنده کردند که ما با اندکی دقت و تمرکز بیشتر میتوانستیم به گل دوم دست یابیم ولی در مجموع در این زمین و بازی در شهر بابل بازی چندان آسانی نیست.

مهابادی در خصوص جایگاه فجر در جدول و نگاه این تیم به اینده گفت:در نیم فصل اول به فکر تثبیت موقعیت تیم در جدول هستیم و قطعا در نیم فصل دوم فجر جز مدعیان اصلی خواهد بود.

مهابادی در خصوص تیم رایکا بابل بیان داشت:تیم حریف  تیم خوبی می باشد که من امیدورام در هفته های اینده زمینه ساز شادی مردم فوتبال دوست شهر بابل شوند.

وی ضمن خسته نباشید به مردم بابل گفت:هواداران انها نیز  امروز نود دقیقه در نهایت احترام تیم خود را تشویق کردند.

مهابادی در انتها در خصوص  تیم داوری افزود:اقای همرنگ جز داوران خوب ما می باشد و من از عملکرد تیم داوری بسیار راضی هستم و  روز بسیار خوبی را سپری کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wow9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی شیراز و تقابل تفکرات عنایتی و مهابادی

بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک؟!
صدرنشینی مهابادی و میشو؛