تاریخ انتشار: 1398/07/14 08:44
کد خبر: 85370

سرمربی ملوان‌: از همه کسانی که منتظر برد ملوان بودند عذرخواهی می کنم

سرمربی ملوان‌: از همه کسانی که منتظر برد ملوان بودند عذرخواهی می کنم

به گزارش روابط عمومی‌ باشگاه ملوان بندرانزلی ، محمد احمدزاده در کنفرانس خبری پس از دیدار با گل ریحان البرز به در جمع خبرنگاران گفت : اول به تماشاچی ها و بعد به بازیکنان مان که در نیمه دوم تمام تلاش شان را کردند خسته نباشید می گویم و از همه آنهایی که منتظر برد ملوان بودند عذرخواهی می کنم.

نیمه اول را با اشتباه من که از دو هافبک دفاعی برای کاهش فشار به دفاع مرکزی مان استفاده کرده بودم، به تیم حریف دادیم. اما نیمه دوم دل مان از بازیکن جوانی که برای اولین بار در دفاع مرکزی گذاشته بودیم قرص شد و نترسیدیم و سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم و چند بار هم تا آستانه گلزنی رفتیم و فکر می کنم می توانستیم نود دقیقه مثل نیمه دوم بازی کنیم.

سرمربی ملوان در مورد استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: در تمامی پست ها از جوانها راضی بودم و برای آنها آینده روشنی متصور هستم. با اینکه بیش از یک نیمه برابر تماشاگران خودی و جلوی تیم با تجربه حریف با یک گل عقب بودیم توانستند تیم حریف را تحت فشار بگذارند. اما مشخص است که هنوز کار زیادی داریم و تماشاگران هم مثل همیشه تحمل کردند چون می دانند برای اینکه پوست اندازی کنیم و تاوان جوان کردن تیم را بدهیم به زمان نیاز داریم و نمی شود به آسانی به نتیجه برسیم.

البته تماشاگر حق دارد که در انزلی به دنبال نتیجه باشد اما اگر الان به جوانها میدان ندهیم هم امسال و هم سالهای آینده ملوان و این شهر را از دست خواهیم داد و چون این اتفاق بارها در ملوان افتاده و خود من هم چندین بار آنرا انجام داده ام تماشاگر اعتماد می کند تا یک بار دیگر تیمی بسازیم که هم جوان باشد هم اکثرا" از بچه های خودمان باشند و هم تماشاگر از دیدن استعداد آنها لذت ببرند.

احمدزاده در پایان گفت: مشخص است که این فصل در کنار هم کار خیلی سختی داریم تا این کار بزرگ را انجام دهیم اما من اطمینان دارم این فصل سخت را با موفقیت و جایگاه مناسب و امیدواری به فصل آینده به اتمام خواهیم رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yaxzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان 0 - شاهین 0؛ توقف شاهین با طعم صدر نشینی/ ادامه قعر نشینی دردناک ملوانان