تاریخ انتشار: 1398/07/19 00:43
کد خبر: 84787

نودارومیه- ملوان/ شاگردان احمدزاده در اندیشه بازگشت به لیگ/ شگفتی سازان به فکر تداوم موفقیت ها

دیدار تیم های نود ارومیه و ملوان بندرانزلی در هفته هشتم لیگ دسته اول برگزار می شود .
نودارومیه- ملوان/ شاگردان احمدزاده در اندیشه بازگشت به لیگ/ شگفتی سازان به فکر تداوم موفقیت ها

دو تیم نود ارومیه و ملوان بندرانزلی روز جمعه 19 مهرماه و از هفته هشتم لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم می روند.

نود ارومیه تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به همراه خوشه طلایی ساوه، شگفتی سازان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده اند، چرا که شاگردان وحید بیاتلو با حداقل امکانات پای در این رقابت ها گذاشتند و توانسته اند در 7 بازی گذشته خود دارای 3 پیروزی 3 تساوی و یک شکست شوند و با 14 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم های صدرنشین در رده ششم جدول قرار داشته باشند.

شاگردان بیاتلو از بازی های گذشته خود دارای 6 گل زده می باشند که نمی تواند برای این تیم که بدون سروصدا در فکر شگفتی سازی هستند، آمار مناسبی باشد، ولی نکته مثبت در این تیم، که توانسته آنها را تا این جای بازی ها در جمع برترین های لیگ دسته اول قراردهد، خط دفاعی مستحکم آنها می باشد که تنها 3 گل دریافت نموده و بهترین خط دفاعی به همراه آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز در بین تمامی تیم های حاضر در این مسابقات می باشند.

اما در آن سوی میدان ملوان بندرانزلی قراردارد، تیمی دوست داشتنی که این روزها حال و روز خوشی ندارد و در بدترین شرایط ممکن در طول دوران تیمداری خود بسر می برد.

ملوانی ها تا پایان هفته هفتم تنها دو امتیاز کسب نموده و با 5 شکست و 2 تساوی در جایگاه هفدهم و بالاتر از علم و ادب تبریز قراردارند که می تواند بسیار نگران کننده برای این تیم و هواداران پرشور و دوست داشتنی آن باشد.

نکته منفی ملوانی ها علی رغم عدم پیروزی در بازی های گذشته، دریافت 14 گل و میانگین دو گل خورده در هر بازی می باشد که تحت هیچ شرایطی برای این تیم آمار خوبی نبوده و حتی بسیار نگران کننده می باشد و می تواند همین ضعف خط دفاعی برای آنها دردسر آفرین باشد.

بدون تردید تنها نکته مثبت در بین ملوانی ها حضور محمد احمدزاده در راس کادر فنی این تیم می باشد که هم کاربلد است و هم اینکه عاشقانه ملوان را دوست دارد و برای موفقیت آن از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و این می تواند روزنه های امید را برای قوی سپیدانزلی فراهم نماید تا امیدوار باشند در چند هفته آینده روزهای خوب را به چشم ببینند.

در هر حال این بازی شاید استارتی باشد برای شاگردان عمو ممی که به لیگ بازگردند ولی باید دید و به انتظار نشست که آیا شگفتی سازان این اجازه را به آنها می دهند یا ملوانی ها هم چنان باید در حسرت پیروزی در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول باقی بمانند!

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxq5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی بهاری‌:نود اورمیه با بازیکنان امید در جام حذفی حاضر می‌شود