تاریخ انتشار: 1398/07/19 18:19
بادران تهران 0 - آلومینیوم اراک 1
کد خبر: 84740

شاگردان فکری ، برنده جدال حساس هفته/ کاظمی رو دست خورد

بادران تهران و آلومینیوم اراک در یک دیدار نفس گیر از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف رفتند که در نهایت برنده این بازی اراکی ها بودند.
شاگردان فکری ، برنده جدال حساس هفته/ کاظمی رو دست خورد

بادران تهران و آلومینیوم اراک حساس ترین بازی هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول را برگزار نمودند که در نهایت این بازی با نتیجه 1بر0 به سود شاگردان محمودفکری به پایان رسید تا سه امتیاز حساس از دست کاظمی و شاگردانش هدر برود تا در آن سوی میدان یک پیروزی ارزشمند برای آلومینیوم اراک به ثبت برسد.

شاگردان کاظمی که تا پایان هفته هفتم با 15 امتیاز به همراه تیم های مس رفسنجان- خوشه طلایی و گل ریحان البرز در صدر جدول قرار داشتند، به دنبال این بودند با پیروزی بر یکی از حریفان و مدعیان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول، هم سه امتیاز حساس را کسب کرده باشند و هم اینکه یکی از حریفان قدرتمند را دست خالی به اراک برگردانند که البته این گونه نشد، و شاگردان محمود فکری توانستند صدرنشین لیگ را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و سه امتیاز شیرین کسب نمایند.

آلومینیوم اراک با این پیروزی 15 امتیازی شد و در جایگاه هفتم و یک پله پایین تر از بادران قرار گرفت تا امیدوار باشد در هفته های آینده به صدر جدول نزدیک شود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyb9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران- آلومینیوم اراک/ حساس ترین بازی هفته، جدالی جذاب همراه با زیبایی های خاص خود