تاریخ انتشار: 1398/07/19 19:51
کد خبر: 84730

اختصاصی/ تاوان سنیگن شکست بادران برابر آلومنییوم اراک

بادران تهران در حساس ترین دیدار هفته با نتیجه 1 بر0 برابر آلومینیوم اراک شکست خورد تا تاوان سنگینی برای آن بپردازد.
اختصاصی/ تاوان سنیگن شکست بادران برابر آلومنییوم اراک

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور امروز برگزار شد که در مهم ترین بازی هفته، دو تیم بادران صدرنشین و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محمود فکری توانستند در یک بازی نفس گیر نتیجه را به سود خود به پایان برسانند و سه امتیاز ارزشمند کسب نمایند.

اما نکته مهم در این بازی که با شکست بادران به پایان رسید، در آن جا نهفته است که شاگردان فرهاد کاظمی تاوان سنگینی بابت آن دادند که اولین آن شکست بعد از هشت هفته از مسابقات بود که خط تیره در این گزینه از کنار آنها برچیده شد تا متوجه شوند روزهای سخت تری هم ممکن است پیش رو داشته باشند .

دومین تاوانی که آنها در هفته هشتم دادند، 5 پله سقوط بود که از رتبه اول در هفته هفتم به رتبه ششم در هفته هشتم سقوط آزاد داشتند که این هم تاوان سنگینی برای یک شکست می باشد که شاگردان فرهادکاظمی آن را باید متحمل شوند تا بدانند یک شکست تا چه اندازه می تواند در صعود و یا سقوط در جدول برای آنها تاثیرگذار باشد.

البته ناگفته پیداست که بادران یکی از مدعیان جدی صعود در این فصل از رقابت ها می باشد و شکست در این مقطع زمانی شاید به نحوی برای آنها بد هم بناشد که اندکی به خود آمده و بدانند باید برای صعود به لیگ برتر نقاط ضعف خود را قوت بخشیده تا حسرت آنها برای صعود به لیگ برتر به پنج سال کشیده نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5be9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پیرمردهای لیگ یک به هم رسیدند/ کاظمی و باقری نیا در آزمونی سخت
استقلال خوزستان-بادران تهران؛