تاریخ انتشار: 1398/07/29 15:38
کد خبر: 83662

هرمزی : امسال تیم قدرتمند و مدعی خواهیم بود/ فقیر هستیم اما حقیر نیستیم

داریوش هرمزی سرمربی موفق این روزهای تیم استقلال ملاثانی که در پنج هفته اول تیمش را صدر نشین مطلق مسابقات کرده است با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
هرمزی : امسال تیم قدرتمند و مدعی خواهیم بود/ فقیر هستیم اما حقیر نیستیم

خداراشکر صدر نشین مسابقات هستیم، صدرنشینی با کمک و همدلی مجموعه بازیکنان و مدیران تیم و مسئولین شهری و تماشگران پرشورمان رقم خورده است.

وی افزود : همه ما در تلاش برای موفقیت تیم استقلال ملاثانی و شهرستان باوی و مهم تر از همه پرچمدار فوتبال خوزستان در لیگ دسته دوم هستیم، که انشالله این مهم رقم خواهد خورد و ما را امثال جز یکی از مدعیان و تیم های خوب در ادامه مسابقات خواهید دید.

سرمربی استقلال در ادامه‌گفت : ما انتظار داریم به عنوان پرچمدار استان خوزستان در مسابقات لیگ نگاه ویژه به تیم شهر محروم ملاثانی بشود

این تیم باید دیده شود، این تیم نماد محرومیت و مظلومیت است.

شما اگر یک آمار ساده از مبالغ قرداد تیم های دیگر بگیرید متوجه خواهید شد که مبلغ قراداد ۲ یا ۳ بازیکن تیم های دیگر اندازه مجموع کل بودجه تیم ما است، ما غیر از یک تیم تاکتیکی یک تیم همدل و سختکوش هستیم.

وی افزود : درست است تیم استقلال ملاثانی فقیر هست اما حقیر نیست، و ما این مسئله را تا الان با صدر نشینی و بازی های درخشان تیم در این پنج هفته نمایش دادیم، مطما باشید استقلال ملاثانی امسال یکی از  تیم های قدرتمند و با شخصیت و مدعی لیگ دسته دوم است.

وی در خصوص بازی فردا با آوالان کامیاران گفت : آوالان تیمی از تبار مردم دوستداشتنی کورد است ولی با تمام احترامی که برای تیم کامیاران قائل هستم، عرض میکنم که ما صدرنشین مسابقات لیگ هستیم که در خانه به هیچ تیمی اجازه خود نمایی نمیدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx96v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاسپین چاره‌ای جز پیروزی ندارد / طوفان ملاثانی به قزوین رسید
پیش بازی کاسپین قزوین - استقلال ملاثانی

تقابل استقلالی ها در جنوب کشور
اختصاصی فرتاک ورزشی|