تاریخ انتشار: 1398/08/02 02:23
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم
کد خبر: 83335

ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان

دیدار حساس تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می شود
ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان

هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی سومین روز خود را امروز پنجشنبه با انجام 5 بازی به پایان خواهد رساند که در حساس ترین بازی هفته تیم های مس رفسنجان که صدرنشین هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول بود و آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف می روند.

شاگردان محمدربیعی که در پایان هفته هشتم با کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند بعد از چهار بازی انجام گرفته در هفته نهم و پیروزی تیم های فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز که بالاتر از این تیم با یک بازی بیشتر قرار گرفتند، در جایگاه سوم ایستاد تا اهمیت این بازی برای آنها دو چندان شود.

نقطه قوت مس رفسنجان در خط حمله این تیم قرار دارد که تا اینجای بازیها با 15 گل به همراه تیم های فجر و خوشه طلایی بیشترین گل زده را دارند و این در حالی است که نقطه قوت شاگردان محمود فکری دقیقا در نقطه مقابل قراردارد و آنها با 3 گل خورده با همراه نود ارومیه بهترین خط دفاعی را دارا می باشند و این تقابل می تواند عیار این دو تیم را در این بازی حساس مشخص نماید.

هر دو تیم دربازی گذشته خود با پیروزی میدان را ترک کرده اند که می تواند در روحیه آنها موثر باشد. آلومینیوم اراک در یک بازی نفس گیر بادران را شکست داده بود و مس رفسنجان نیز با چهار گل از سد داماش گیلان عبور کرده بود.

این دیدا اگر با نتیجه مساوی به پایان برسد که دور از ذهن نمی باشد، نتیجه ای مناسب برای شاگردان ربیعی خواهد بود چرا که در خارج از خانه آنهم برابر آلومینیوم اراک می تواند یک امتیاز  ارزشمند باشد و آنها با این تساوی احتمالی 19 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر می توانند بالاتر از گل ریحان البرز و بعد از فجر سپاسی در جایگاه دوم قرار بگیرند(در صورت پیروزی نود ارومیه برابر سرخپوشان پاکدشت شاگردان بیاتلو در جایگاه دوم قرار می گیرند و مس رفسنجان به رده سوم می رود)

اگر این بازی با پیروزی مس رفسنجان به پایین برسد آن وقت شاگردان ربیعی21 امتیازی شده و با یک امتیاز بالاتر نسبت به فجرسپاسی در صدر قرار خواهند گرفت و در نهایت اگر این تیم در برابر آلومینیوم اراک شکست را پذیرا باشد، آن وقت باید منتظر دیگر نتایج بازی ها باشد تا جایگاهش در جدول مشخص گردد.

در آن سوی میدان نیز شاگردان محمود فکری علی رغم این که در جایگاه هفتم با 15 امتیاز قرار دارند، اما هنوز و با توجه به سبک بازی که دارند، می توان آنها را یکی از مدعیان سرسخت برای صعود به لیگ برتر نامید و در صورت پیروزی برابر مس رفسنجان به امتیاز 18 خواهند رسید و در کنار تیم های مس رفسنجان و خوشه طلایی قرار خواهند گرفت.

 بدون شک این بازی را باید گل سر سبد دیدارهای هفته نهم دانست و شاید به جرات اعلام کرد که نتیجه این بازی خیلی از واقعیت ها را در این فصل مشخص خواهد کرد و اگر پیروزی میدان مس باشد که دیگر شرایط برای آنها در ادامه لیگ متفاوت خواهد بود و  اگر پیروزی به شاگردان محمود فکری برسد یعنی این رقابت ها هنوز فراز و نشیب های زیادی خواهد داشت و بایستی منتظر ماند و دید که تا پایان هفته دوازدهم صف بندی تیم های مدعی صعود و سقوط چگونه خواهد بود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg6jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ یک ضلع مربع از بین رفت، شکل گیری مثلث شکست ناپذیر در لیگ یک