تاریخ انتشار: 1398/08/07 20:22
مس رفسنجان- مس کرمان؛
کد خبر: 82674

دربی ال مسینو در کویر/ ربیعی در اندیشه صدر نشینی، حسینی به دنبال تغییر وضعیت

دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای رفسنجان یکی از بازی های حساس این هفته را برگزار خواهند کرد.
دربی ال مسینو در کویر/ ربیعی در اندیشه صدر نشینی، حسینی به دنبال تغییر وضعیت

تیم های مس رفسنجان و مس کرمان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای رفسنجان یکی از بازی های حساس این هفته را برگزار خواهند کرد.

جدال کرمانی ها در حالی در هفته دهم برگزار  می شود که شاگردان محمدربیعی توانسته اند در پایان هفته نهم با کسب 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند در حالی که مجتبی حسینی به همراه مس کرمان با کسب 10 امتیاز در رده یازدهم ایستاده است که این نمی تواند برای این تیم جایگاهی مناسب باشد و آنها سعی خواهند داشت در ادامه لیگ شرایط خود را بهبود ببخشند.

محمدربیعی در هفته نهم به همراه شاگردانش در یک بازی حساس در برابر آلومینیوم اراک توانست با کسب نتیجه مساوی به یک امتیاز حساس دست یابد تا دست خالی برابر شاگردان محمود فکری از میدان خارج نشود. آنها علی رغم این که با نتیجه یک برصفر بازی را پیش بودند، با توجه به اینکه دو گل دریافت کرده و در آستانه شکست قرار داشتند، با گلی که به ثمر رساندند به یک امتیاز با ارزش دست یافتند تا هم چنان به همراه گل ریحان البرز تیم بدون شکست رقابت ها تا پایان هفته نهم باشند.

اما در آن سوی میدان شاگردان مجتبی حسینی قراردارند، تیمی که در هفته قبل برابر فجرسپاسی صدرنشین مسابقات نتیجه را با حساب 1بر0 واگذار نموده تا از سه بازی گذشته خود پیروز از میدان خارج نشود و همین می تواند این بازی را برای آنها بسیار حساس تر از گذشته کند چرا که برای بهبود شرایط نیاز به پیروزی دارند که با توجه به دیدار برابر مس رفسنجان در خانه حریف، کمی کار را برای آنها سخت نموده است.

در این بازی نقطه قوت شاگردان ربیعی که خط حمله آنها می باشد و با 17 گل زده در صدر قرار دارند، بایستی برابر خط دفاعی قرار بگیرند که در 9 بازی گذشته 12 گل دریافت نموده اند که نمی تواند آمار مناسبی برای شاگردان مجتبی حسینی باشد و شاید این پاشنه آشیل بزرگترین نقطه ضعف آنها در لیگ دسته اول باشد و باید برای رفع این مشکل چاره ای  اندیشیده شود و گرنه ممکن است همین نقطه ضعف برای سرمربی و تیمش مشکل ساز شود.

دربی کرمان اگر به سود شاگردان ربیعی به پایان برسد آنها 22 امتیازی شده و در صورت تساوی و یا شکست فجر برابر گل ریحان، می توانند صدرنشین هفته دهم شوند و این می تواند انگیزه های این تیم را دو چندان نماید . در صورت پیروزی مس کرمان در این بازی حساس، آنها 13 امتیازی شده و می توانند قدری به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهند .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zrxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم