تاریخ انتشار: 1398/08/07 20:54
خوشه طلایی ساوه-داماش گیلان؛
کد خبر: 82670

خوشه به صدر می‌رسد یا داماش از بحران خارج می‌شود

تیم های خوشه طلایی ساوه و داماش گیلان در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
 خوشه به صدر می‌رسد یا داماش از بحران خارج می‌شود

در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خوشه طلایی ساوه و داماش گیلان در ورزشگاه شهیدچمران ساوه به مصاف هم می روند.

 تیم های خوشه طلایی و داماش گیلان در هفته دهم باید به مصاف یکدگیر بروند،خوشه طلایی که در این دیدار میزبان داماش گیلان است هفته گذشته نخستین شکست خود را تجربه کرد تا در این دیدار برای فرار از دومین شکست پیاپی تلاش کند تا نوار موفقیت های این تیم دوباره آغاز شود اما در آن سوی دیدار داماش گیلانی حضور دارد که انواع و‌ اقسام مشکلات را در این هفته ها تجربه کرده است اما با پیروزی مقابل بادران در هفته گذشته روحیه‌ی مضاعفی برای این دیدار دارد و تلاش می‌کند تا با کسب حداقل امتیاز در این دیدار هم نوار ناکامی های این تیم پاره شود.

شاگردان محسن عاشوری از 9 بازی گذشته خود دارای18 امتیاز و در رده چهارم جدول قرار دارند و اگر شرایط بازیها در هفته دهم به سود آنها رقم بخورد و ساوه ای ها بتوانند پیروز این میدان باشند، حتی می توانند در پایان هفته دهم با کسب 21 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند، اگر چه با توجه به شرایط بازی ها کمی دور از دسترس است ولی غیر ممکن نمی باشد.

اما در آن سوی میدان داماشی ها قرار دارند که در هفته گذشته توانستند یک پیروزی با ارزش برابر بادران تهران کسب نمایند تا اندکی امیدوار به ادامه رقابت ها باشند. آنهاتا پایان هفته نهم رقابت ها با کسب 13 امتیا در رده هشتم جدول قرار دارند و بدون شک پیروزی در این دیدار برای آنها می تواند بسیار ارزشمند باشد. 

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و داماش گیلان فردا ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzl7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ ستاره خوشه طلایی؛ برگ برنده عاشوری در لیگ یک
وحیدعزیزی بهترین بازیکن دیدار خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان